Gå til innhold

Blødninger


en deilig gutt:)

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten 6 uker på vei og i dag har jeg hatt litt blødninger. Har ringt til legen og de sier jeg skal ta det med ro og komme ned om noen dager. Vet at blødninger kan være farlig. Hvilke erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde masse smerter i magen i uke 6 og dro til legen. fant ikke noe galt, men i uke 7 så hadde jeg to dager hvor jeg blødde. det var ikke mye, men det var friskt blod ca fem-ti dråper eller noe begge gangene. men jeg har fått påvist hjerteaksjon på spiren min og alt er bra. så det trenger ikke være noe galt selv om du blør. det er ofte vanlig i begynnelsen av et svangerskap. det går helt sikkert bra. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker idag og har blødd siden 6+2. Skal på ul ikveld, men er sikker på at jeg har mistet. ingen smerter, bare moderate menssmerter et par ganger i helgen. Veldig oppmuntrende å lese ditt innlegg tingeling87, men jeg har ikke hatt noen symptomer på graviditet utenom positiv test, så jeg er sikker på at den lille er borte. Lykke til til dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er i uke 6+5 og har hatt to små blødninger i løpet av de siste to ukene. Begge med friskt blod. Var hos legen i dag og alt er bare bra :) Fikk til og med se hjertet slå! Så blødninger er ikke nødvendigvis krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg blødde fra 4 uker til jeg var 17 uker sist graviditet. Enkelte dager innimellom var det ingenting, men blødningene varierte fra brunt blod, friskt blod og hadde tom en styrtblødning med klumper.

Var også helt sikker på at jeg hadde mistet, iallefall etter styrtblødningen.

 

Nå står hun og holder seg fast i stolen min og gliser til meg her, 9 mnd gammel:)

 

Lykke, lykke til. Blødninger trenger ikke å bety at du mister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var virkelig en herlig solskinnshistorie mini! Veldig glad på dine vegne. Nå er det bare et par timer til jeg får svar. Må bare få dagen overstått slik at jeg kan begynne å leve igjen! Man kan jo drømme om at det går så bra som med deg, men orker ikke håpe for å bli skuffet igjen! Men, det var veldig koselig å lese at det kan gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Hi=)

 

Jeg hadde også blødninger da jeg var rundt uke 7. Dro til gyn, fikk beskjed om at enten var embryoet sluttet å vokse, eller så var jeg kortere på vei enn antatt.. Skulle komme tilbake 1 uke etterpå.. Ventetiden var ikke noe særlig! Uvissheten var til å bli sprø av!!

Iallefall.. dro tilbake, fikk beskjed om at sjansen for at dette hadde gått bra, var 85 %=) OG, det hadde gått bra=) spiren hadde vokst på den lille uka, og jeg var da 7 uker på vei. Altså satt tilbake en uke fra det jeg selv trodde=)

 

Ønsker deg masse lykke til!! jeg og spiren min krysser fingre og tær for deg!=) Er 10+ 5 idag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ingen symptomer. det eneste er at brystene har blitt større men ingen kvalme. er litt trøtt egentlig, men det er det eneste. så jeg var veldig redd for at jeg hadde mistet, før jeg fikk bekreftet at det var liv der. det er mange som skriver skrekkhistorier om blødninger, men det trenger ikke være sånn for alle. siden jeg hadde sterke magesmerter, nesten som knip, pluss blødninger sa legen at dette kunne være en truende abort, for hun så ikke hjertet banke. men 10 dager senere så banket hjertet. da var jeg 7+2 og i dag er jeg 8+1. håper alt går bra på UL i kveld Charla! lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk dere. Skal gå om få minutter. Jeg kommer tilbake med referat, blir godt å bare få avklart situasjonen, uansett resultat. Kjempeglad på deres vegne over her og ønsker dere uansett lykke til videre i svangerskapet!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...