Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 jeg klarer ikke la være å tenke på det.. Han fridde til meg og hadde utrolig lyst å gifte seg. Vi har et veldig bra forhold og han viser alltid ovenfor andre at han elsker meg/ er stolt av meg etc... han snakket om at han laget tale/ forberedte tale i tiden før bryllupet, men på dagen holdt han ikke tale alikevel. DVS han fikk rundt til alle og viste og sa hvor lykkelig han var, og han takket foreldrene mine. Men ingen personelig tale. Jeg tror rett og slett at det ble litt spontant alt sammen. Det var en veldig uformell feiring og få taler, men alikevel var hans tale viktig for meg. Er nok ganske skuffet. Skal jeg bare glemme det hele? Bryllupet var i mai så det er jo en tid siden nå..
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Min mann heller vil ikke holde tale i et evnt brylupp. MEN, jeg har sagt at det er viktig for meg, så jeg tror han kommer til og gjøre det. Kanskje derfor han er redd for og gifte seg. Jeg forstår du er skuffa, men du får jo ikke gjort så mye med det nå...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Skjønner at du er skuffet. Har du snakket med ham om det? Det er sikkert viktig for å komme videre. Det kan jo hende han ble redd for å tale foran mange mennesker, men han burde vært voksen nok til å si det til deg. Jeg talte heller ikke i vårt bryllup, men nå er det ikke en selvfølge for oss damer. Jeg var åpen om det for mannen min. Sa som sant var at jeg hadde nok å tenke på den dagen, om at jeg ikke skulle grue meg for å holde tale i tillegg. Laget en sang til han da, som vi alle sang.
Groosalugg Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Litt rart at han sa han holdt på å skrive da, men han ble kanskje nervøs eller noe.Det har jo gått ganske mange måneder siden mai nå så jeg lurre på hvorfor du ikke har spurt han? KOMMUNIKASJON er en fin greie!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Ja, glem det. Hvorfor betyr formen så mye mer enn innholdet for så sinnsykt mange damer?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 vi kommuniserer fint vi..jeg sa ifra..flere ganger..at jeg ble lei meg. Han er lei seg han og, og vet ikke hvorfor han ikke fikk til å si noe..
Libido- Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Da hadde jeg blitt ganske fornærmet. Heldigvis har min lovet å holde tale. Det skulle du avtalt/ forsikret deg om på forhånd. Har du spurt hvorfor? Snakk om det, eller glem det.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Da syns jeg du bør glemmed det å gå videre. Han har sagt han er lei seg, hva mer vil du ha? Kan ikke skru tiden tilbake desverre.
Cat.68 Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Ingen av oss holdt tale. Det hadd blitt unaturlig, mannen min er ingen taler og liker seg slett ikke å snakke i store samlinger. Husk det er mannens dag også, hvis det tar imot bør man ikke forlange det av dem. La de også kose seg med bryllupsdagen isteden for å bruke dagen på å grue seg til en tale som ikke faller seg naturlig!!
danieI Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 han liker vel ikke å snakke i forsamlinger da? kanskje han er en softis som ikke tåler å snakke følelser uten å bli rørt eller grine....og ikke vil gjøre det foran familie og venner virker som dere kommuniserer dårlig
Gjest -<<- Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Dersom du sitter i desember og er skuffet fordi mannen din ikke holdt en tale i april, stiller jeg meg skeptiskt il påstanden "vi har et veldig bra forhold." Get over it. Og get a life.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 Ja, virkelig.... get over it... seriøst?
Loglady Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 Urk. Viktigere at han hvisker deg noen heite eller gode ord i øret av og til, vel?
Dronningen! Skrevet 10. desember 2007 #15 Skrevet 10. desember 2007 I den store sammenhengen har vel en tale i et bryllup fint liten betydning, eller hva? Ditt sinn monne flyve så vide omkring det er som du glemmer de nære ting Det er som du aldri en time får fred du lengter bestandig et annet sted Du syns dine dager er usle og grå hva er det du søker, hva venter du på Når aldri du unner deg rast eller ro kan ingenting vokse og intet gro Gå inn I din stue hvor liten den er så rommer den noe ditt hjerte har kjær På ropet I skogen skal ingen få svar finn veien tilbake til det du har Den lykken du søker bak blånende fjell kan hende du alltid har eiet den selv Du skal ikke jage I hvileløs ring men lær deg å elske de nære ting Du skal ikke jage I hvileløs ring men lær deg å elske de nære ting
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #17 Skrevet 10. desember 2007 Kanskje han har det som meg? Hvis jeg hadde blitt presset til å holde tale på bryllupsdagen min, hadde det ødelagt hele dagen. Jeg liker ikke å snakke i store forsamlinger, og iallfall ikke om følelser.. Hva med å ta litt hensyn til han også? Han hadde sikkert ikke lyst.
It's all about me Skrevet 10. desember 2007 #18 Skrevet 10. desember 2007 Mannen min holdt tale......men jeg husker ingenting av hva han sa, ha ha ha. Men uansett, mulig han fikk prestasjonsangst, er jo en temlig spesiell dag. Det viktigste er at han hadde jo tenkt å prøve... Men samtidig hadde han ikke trengt å si så mye. Den mest rørende bryllupstalen jeg har hørt fra en nybakt ektemann var av en mann som bare sto og gråt før han klarte å presse ut Jeg elsker deg, og satte seg så ned igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #19 Skrevet 10. desember 2007 haaaaaaaaaaaaaaaa... for en feig faen... forstår godt at du er drittsur:-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #20 Skrevet 10. desember 2007 Min mann holdt heller ikke tale, og hvorfor i helsike skal noen være skuffet over det? Stakkars mann, om han er beskjeden og ikke liker å stikke seg fram... Har han ikke stukket seg nok frem med å være dagens og kveldens midtpunkt som brudgom, i tillegg til at han er nødt til å prate høyt til hele kalaset. EGOISTISK: Kunne ikke falt meg inn å presse han til noe slikt, det hadde ødelagt hele dagen for han! Er det ikke bra nok det han gjorde da? Kravstor er du/dere!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #21 Skrevet 10. desember 2007 tja..han er en utrolig utadvent person som holder taler stadig vekk..derfor tror jeg ikke han er redd for store forsamlinger. Men det var han som pushet veldig med bryllup, og han visste godt at jeg synes talen var viktig. Jeg lot han bestemme det meste i planleggingen av bryllupet ettersom han hadde sterke meninger, derfor synes jeg han kunne holdt tale. Ettersom han visste hva det betydde for meg.. Grunnen til at jeg tenker på det idag er at en venninne spurte om talen og da ble jeg minnet på det. Spurte dere her inne igrunn bare for aa se om jeg overreagerer veldig eller om jeg har grunn til å være litt skuffet. HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #22 Skrevet 10. desember 2007 Holdt du tale til han? Hvis ikke så kan du ikka klage...
Lille Ollebolle Skrevet 10. desember 2007 #23 Skrevet 10. desember 2007 Jeg syns du overdriver veldig!! For oss var det ikke naturlig i det hele tatt at mannen min skulle stå å holde tale foran venner og familie. Han forteller det han har på hjertet direkte til meg og det er det som betyr noe. Hvorfor er det viktig for deg at han skal fortelle alle andre hva han føler for deg?? Er du veldig opptatt av å holde en fasade? Hvis ikke så kan du jo be han om å skrive en tale til deg, lag en romantisk kveld ut av det, så kan han lese opp det han vil si til deg den kvelden?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. desember 2007 #24 Skrevet 10. desember 2007 Du må jo bare glemme det. Dersom han gikk og sa til alle hvor lykkelig han er burde vel det holde? Kanskje han friket ut og merket at han kom til å gråte eller noe. Selvom han er vant til å snakke foran store forsamlinger er han sikkert ikke vant til å fortelle om sine innerste følelser foran mange mennesker. Jeg leste en undersøkelse som var gjort som omhandlet hva menn var redde for. Å holde taler kom faktisk på 1.plass foran å dø. Han ville gjerne gifte seg med deg, er ikke det en kjærlighetserklæring god nok?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #25 Skrevet 10. desember 2007 Gubben min holdt heller ikke tale. Vi er like gift for det...Synes du burde glemme det og konsentrere deg om nåtiden.' Dette er faktisk ganske typisk for damer..At man holder fast ved en ting som for flere måneder siden som skuffet en. Det er faktisk veldig ødeleggende for forholdet. Skjønner at det krever endel av deg å bare "droppe det" men det er så avgjort verdt det når du lærer hvor mye lettere livet blir om du bare glemmer gamle greier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå