Gå til innhold

Barn som lukter røyk..

Anbefalte innlegg

Er assistent i barnehage, og der er det et barn som virkelig lukter røyk. Begge foreldrene røyker, og hele ungen, håret og alle klærna lukter skikkelig innrøkt. Jeg vet jo selvfølgelig at foreldrene elsker denne jenta over alt på jord, men jeg kan ikke la være å tenke at det er så opplyst om farene med røyk og små barn idag, at foreldrene må være ganske egoistiske som likevel velger å røyke foran et lite barn på 1 år..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136262072-barn-som-lukter-r%C3%B8yk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja herlighet er helt grusomt å tenke på at man kan gjøre noe sånt! pjokken har et barn i barnehagen som også stinke røyk av hele ungen stakkar...sjønner godt at det blir dilemma for deg skal du si noe eller ikke liksom..

er anonym for ungen i barnehagen sin skyld.

Jeg trodde at dagens unge røykere ikke røkte inne lengre. Trodde det var et historisk fenomen. Men det er det tydelig vis ikke. Her om dagen var jeg borti et barn som hadde veldig problemer med atopisk eksem. Legen forklarte at å røyke inne gjorde problemene værre, men det brydde de seg ikke om. Og de var ellers oppegående foreldre. Å røyke inne med små barn syns jeg grenser til omsorgssvikt. Og spesielt når barnet har en sykdom som forværres med røyk...

er desverre mange land der det er helt ok å røyke inne selv om en ahr små barn-

alle medlemer av min manns familie røyker inne. det resulterer i at jeg etter at vi fikk barn ikke vil besøke dem. de er hjertelig velkommen hos oss, men vil ikke komme pga de ikke kan røyke inne.

de bruker idiotiske argumenter, om at de ovelevde det da dem var små, ingen skade på dem o.l

helt ening at røyking inne er omsorgsvikt. burde faktisk vært lovbestemt. syntes det er fryltelig å være i ett rom der noen røyker selv, tenk da for små uferdige barnelunger!!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...