Gå til innhold

etter den ordinære lutralyden jeg hadde på fredag så....

Anbefalte innlegg

hei hei:-) var på den ordinære ultralyden på fredagen (7des) da ble terminen min min satt frem 3 dager :-) terminen min var i følge barn i magen 13 mai,å legen sin var 11 mai .. etter den ultralyden på fredagen ble den 10 mai:-)) kunne ikke se om det var gutt eller jente pga jeg har så mye arr i magen etter en mage plastik som jeg tok får et år siden( fjernet dødt skinn(2 kg og fettsuget 2 kg) etter de 2 andre fødslene mine.så derfor vanskelig å se kjønnet .sukk.. men fikk ny ultralyd time i feb,så da kunne de sikkert se det sa de:-) vært artig med en jente siden vi har 2 sønner fra før:-)) alt var bra med babyen:-) sugde på totten hehe :-)) deilig å endelig få en termin man skal forholde seg til:-)) fikk også time på molde sykehus til en samtale med en jordmor,det skal bli godt får jeg har fått litt fødsel angst selvom jeg har født 2 ganger før:-) men er 7 år siden snart jeg fødte minst mann så føler meg rimelig ny i game hehe... man glemmer så fort:-)) lykke til til dere alle mai mødre som ikke har vært på ultralyd ennå:-) gled dere:-) er så koooooooooos å se den lille i magen:-)) ha en flott dag alle :-))

Fortsetter under...

Vi fikk heller ikke vite kjønnet på ultralyd. Jeg lurer på om du fikk ny ultralyd av den grunn, eller om du ville fått det av andre grunner uansett?

Det viktigste er jo at alt står bra til med babyen, men er jo litt nysgjerrig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...