Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ser i en annen tråd her at jeg er eneste som ikke ville ledd av en gother med rosa crocs... Jeg forstår jo at det kan se litt morsomt ut, men så lurer jeg på... Ler dere generellt av folk som ser anderledes ut? eller har dere fordommer mot dem? det være seg punkere, gothere, dragqueens eller hva som helst... Personlig har jeg ingen fordommer mot og ler ikke av mennesker som kler seg anderledes eller ser anderledes. Hvilke stoffer folk velger å putte utenpå huden, hvordan de velger å sminke seg og hvilken farge de har på håret er vel revnende likegyldig for hvilken person de selv er? Jeg er jo selv en tidligere punker og vet hvordan folk kan glo fordi man ser anderledes ut... og jeg har fått høre mange rare ting fra gamle damer altså. jeg kunne visst ikke være skoleflink, snill eller smart - jeg gikk jo med rare klær... Hva tenker dere om dette?
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Nei, jeg bare liker virkelig ikke crocs. Ellers tror jeg at jeg er snill og grei.
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ler generelt av crocs, men ikke nødvendigvis av folk ;-P
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Nei, jeg går jo ikke rundt og ler av folk, men flirer kanskje for megselv hvis noen ser litt merkelige ut. Likbleike gothere med langt svart hår og svarte skinnbukser fniser jeg av om sommeren. Ser noe malplassert ut. Tanken er fri...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 meg & lille vampyr: Hehe med tanke på hvordan jeg beskrev deg i den greien om hvordan vi trodde andre så ut så håper jeg for din skyld at du ikke ler av de som ser anderledes ut...=P
nickoline og supermann Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Generelt ikke, men av en eller annen grunn synes jeg det er latterlig med crocs
Turid Laila Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Nei, ler ikke høyt, men fniser godt inni meg av mange forskjellige mennesker.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Hi hi, men 1) jeg ser ikke slik ut 2)jeg ler ikke av alle som ser anerledes ut, jeg ler litt av cocs.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Kan hende ler jeg litt inni meg, men alle mennesker har sin stil og det kunne ikke falle meg inn å le høyt eller håne dem for at de faktisk tenker selv istedet for å følge resten av saueflokken...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Hva i allverden er en gother??? Crocs ser jo bare latterlig ut uansett hvem som har det på seg da
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Gothere er vel egentlig en livsstil, men de kjennetegnes ofte ved å gå i sorte klær, være litt smådeprimerte og ha sort hår=)
hit og dit Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Det er neppe mangen som vil svare ja på denne trur eg. Det er jo ikkje heilt sosialt akseptert å le av andre =) Kanskje eg ler litt....hmmmm, ja eg gjer nok det, men eg har ikkje fordommer for det om. Stilen kan vera snål, rar, artig etc, uten at eg trur eller meiner noe om personen.
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ler ikke. Men tenker vell kanskje mitt som regel. Slik hadde ikke jeg ville gått, dette hadde ikke jeg turt, den genseren er så utvasket at den bør få fred nå, osv. Mennesker som kler seg "helsvart" forbinder jeg med dårlig selvtillit og et behov for å markere seg. Sikkert fordi jeg vet av ei fra u.skolen som var på den måten. Svarte klær, sminke, svart farge i håret og null selvtillit. Likeledes er jeg ikke glad i damer/jenter med mye sminke som preger seg ut. Når en kommer innenfor et par meter radius så ser en lagene i ansiktet. Det er bare pent på avstand! Samtidig som det gir et, jeg vet ikke helt, negativt inntrykk. Hvorfor føler hun egentlig at hun må sminke seg så mye? Selv kler jeg meg egentlig ganske kjedelig. Hater kjoler og skjørt! Ikke glad i støvleter, og bruker både lue og votter/hansker om vinteren. Nøler ikke med å ta på refleksvest på denne årstiden. Føler at folk ser på meg ganske ofte, og vurderer meg nedsettende.... Men det er strengt tatt deres problem, og ikke mitt
peonererfine Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 Nei, ler ikke av hvordan folk kler seg. Det som er inni som teller. Men jeg legger merke til folk som er flinke å kle seg.
Carnivale Skrevet 10. desember 2007 #15 Skrevet 10. desember 2007 Nei, syns det er flott med folk som kler seg annerledes, om det er hippier eller pønkere jeg. Men crocs, DET ler jeg av uansett
cherry coke Skrevet 10. desember 2007 #16 Skrevet 10. desember 2007 Jeg innrømmer at jeg ler...inni meg=) Men har ingen fordommer, synes det er helt ok at vi har "fargeklatter". Det er sikkert folk som ler av meg også når jeg (snart 30) går med vintage Motley Crue t-shirts og slitte dongeribukser=)
Pixie Power Skrevet 10. desember 2007 #17 Skrevet 10. desember 2007 Jeg må jo innrømme at jeg synes enkelte plagg er stygge, som f.eks crocs. Men nei, jeg ler ikke av folk som kler seg annerledes eller har en annen stil enn meg, mer eksentrisk elle rhva man velger å kalle det. Jeg tillegger ikke folk egenskaper eller dømmer noen ut fra hvordan de velger å kle seg. Må bare si at dragqueens ikke kler seg i drag hele tiden, da, he he. Det er ikke helt det samme som gotherstil eller punkestil :-) Transer, derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå