tingeling87 Skrevet 10. desember 2007 #1 Del Skrevet 10. desember 2007 jeg har hatt en eksamen allerede.. heldigvis var dette hjemmeeksamen på 24 timer, og gikk helt greit. men har to igjen og jeg har så store problemer med å konsentrere meg. for det første er jeg konstant trøtt og sliten og vil helst ligge i sengen og sove. for det andre føler jeg meg uvel, ikke ille kvalm heldigvis, men nok til å synes at eksamenslesing suger.. jeg føler at jeg ikke får gjort det jeg skal og er uforberedt til første eksamen som er på onsdag allerede. vanligvis er det et ork å lese til eksamen uansett, men nå er det virkelig slitsomt. får ikke konsentrert meg hva enn jeg prøver på, hvordan vil det da gå på eksamensdagen? burde jeg snakke med læreren min om at jeg ikke kan ta eksamen og gjerne vil ta den med de som konter, eller satse på at jeg står? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136261815-uforberedt-til-eksamen/
Erisa* Skrevet 10. desember 2007 #2 Del Skrevet 10. desember 2007 Kanskje du kan satse på å få tatt en eksamen, så konter du på den andre? Du kan jo for eksempel få en sykemelding, da teller det ikke som et forsøk en gang. Jeg tror jeg hadde gjort noe slikt, tatt den eksamenen jeg følte jeg kunne mest til i alle fall, og så heller sett det an med den siste. Uansett har du jo noen forsøk, det er flere ganger jeg har trodd jeg kom til å stryke, men så kom jeg på eksamen og kunne mer enn jeg trodde likevel. Det kan jo være verd et forsøk i alle fall! Plutselig får du om noe du kan godt:) Men du må nesten kjenne på kroppen hva den klarer... Lykke til uansett hva du bestemmer deg for! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136261815-uforberedt-til-eksamen/#findComment-136263862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå