Gå til innhold

Kynnere allerede?

Anbefalte innlegg

Jeg er bare i 18. uke men kjente i helgen kynnere. Blir litt skeptisk til at det skjer så tidlig. Er 2.gangs gravid, så jeg skjønner det kanskje tidligere denne gang enn sist - men er det flere som merker det såpass tidlig? Magen strammer seg til og blir hard. Sist husker jeg at da jeg var omkring 6 mnd på vei og ut svangerskapet var dette et problem. Litt vel tidlig om det skal skje nå, jeg er knap 4 mnd på vei! Det er ekkelt med kynnere, fordi man føler at man må slappe av, så jeg prøver å ikke stresse men det blir jo litt stress her i livet.. Er selvfølgelig redd for for tidlig fødsel, men sist gikk det bra, så jeg må bare håpe at kynnere ikke er "farlig" men bare ubehagelig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136261759-kynnere-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ca 17-19 uker på vei, og har masse kynnere. Dette er mitt3.barn. Har fått ulike svar på hvilke følger dette kan ha, men noen sier at kan føde for tidlig, mens andre sier at det ikke har noe å si.

Vi bør iallefall ta det opp neste gang vi skal på kontroll...

Hei.

Dette er mitt tredje barn. Helt siden uke 12 har jeg kjent lignenede som kynnere denne gangen. Men får bare beskjed om at det er livmoren som trener til fødselen, og at det trenger ikke å bli noe tidligere fødsel. Med mitt andre barn hadde jeg kynnere fra uke 16, da fikk jeg samme beskjed som nå. Det er jo vanskelig å si, for jordmødrene sier jo forskjellig de også:-( Vi får vel høre på det hver enkelt lege/jordmor sier til oss, så vi har det å gå tilbake på hvis det skulle bli noe. Håper ikke at det skjer da:-) Men tror ikke det blir så bra at vi kommer og sier at vi leste det og det på nettet, sånn at vi tror mere på det. Tror nok de synes at det er bra at vi deler erfaringer:-)

Håper alt ordner seg for oss alle :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...