Gå til innhold

Usj, symptomer...

Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

...nå begynner jeg offisielt å føle meg litt gravid. Begynner på min 7 uke i dag, og har gradvis merket at jeg blir mer sliten den siste tiden, men i dag virker det som kvalmen har kommet også. Det er jo slitsomt når det står på, men jeg prøver å holde fokus på den flotte belønningen vi får i august ;o), hvis alt går bra...så symptomene er jo egentlig bare en god nyheten.

Hvordan er formen deres?

Fortsetter under...

hei cocco, jeg er bare 4+6 (IVF), men har de siste dagene hatt mye menslignende murringer og stikninger. Var litt uvel for et par dager siden, men idag føler jeg med uggen. Rar kvalme, akkurat som man er sulten og kvalm på èn gang. Må spise litt på morgenen før jeg tar piller (tar Albyl-e, folsyre og jern) og idag kom det nesten opp igjen... Allikevel er jeg bare kjempeglad, bedre å være slik og vite at da er det noe der...

Hei augustbarn.

Jeg er også gravid ved hjelp av IVF :o) Og som deg har jeg også hatt mye menslignende murringer og stikninger, så jeg dro til min gyn. Han sjekket meg, og kom frem til at jeg var litt overstimulert, han sa det skulle så lite til...man ligger vanligvis på grensen etter hormonbehandlingen, og blir man gravid etter insett fyker det fort i været også er man overstimulert. Så da var det bare å fortsette med treningsstopp, og ta vare på seg selv og spiren :o)

Kvalmen min blir bare verre og verre i dag, men salt lakris og cola hjelper meg, så nå har jeg vært ute og kjøpt et lite lager til kontoret mitt ,o)

Jeg hadde uttak 09/11 og insett 12/11.

På en slik termin kalkulator satt jeg da inn 12/11 som befrukningsdato (selv om det egentlig var 09/11), og da fikk jeg termin 06/08-08, det har jeg lagt inn på brukern min her på bim, så da er dette min 7 uke (regnet utifra syklus), men det er jo spiren sin 5 uke da...

Dette med feks 4+6 er jeg litt usikker på hvordan fungerer, så jeg holder meg til den betegnelsen som gjelder mine uker...

Er også vårt 1 IVF forsøk :o) Er jo flott at det kan fungere første gang på IVF også!

Takk :-) Det er fantastisk!!! Vi har vært heldige som har lykkes 1.gang! Jeg ser frem til UL, blir kanskje først da det går helt opp for meg.... Du ligger nesten 2 uker foran meg, så du skal vel til UL ganske snart?

Jeg har tatt ut noen fridager denne uken, det er deilig, litt ukonsentrert for tiden og godt å ta det med ro. Du må ta godt vare på deg selv og lykke til videre.. Spent på å høre fra deg etter UL.... Klem!

Annonse

Jepp, skal på UL neste tirsdag. Det er spennede, selv om jeg fikk en liten snik titt da jeg var hos gyn. forrige uke ;o) Sambo gleder seg også til å se hva som pågår inni magen min, tror nok, som du sier at det blir mye mer virelig og troverdig etter UL!

Kos deg med fridagene dine, jeg tar langhelg til helgen, det blir deilig!

Så høres vi vel...

*Klem*

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg er 13+0 i dag og formen er fortsatt ikke bra. Kvalmen forsvant for ca 1 uke siden, men i går hadde jeg omgangsjuka så det holdt.... Er fortsatt veldig sjaber :-(

Eller så har jeg fått veldig mye plager, men klager ikke så lenge den lille holder seg på plass der inne i magen min. Blir veldig sliten av det, men skal holde ut jeg!!!!!

Har vært sykmeldt siden jeg var ruger og hadde tenkt jeg skulle prøve meg på gradert sykemdling nå, men tror jeg drøyer det ut året jeg.

Så gøy at du har kommet til 13+0 allerede!

Selv har jeg klart å stagge den verste kvalemn denne uka, med salt lakris ;o) blir fort sliten da,men jeg holder ut på jobben, men det går litt saktere og roligere enn normalt, men *pytt-pytt* Til helgen tar jeg langfri, også er det jo juleferie rett etter det, og da får alle en ekstra fridag m/lønn her på jobben. Så jeg jobber nok så lenge det ikke er for ille.

Ja, jeg burde vel kanskje begynne å gjøre noe fornuftig...ønsker alle en god dag, uansett om dere er hjemme eller på jobb :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...