Gå til innhold

Baby snart, så uvirkelig!


gulda

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg måneden vår jenter! Og jo nærmere termin vi kommer, jo mer uvirkelig blir det for meg på en måte at vi snar skal ha en baby i hus! Er førstegangs, og skjønner virkelig ikke hva det vil si, he he. Har vært så lenge til hele tiden, og har tenkt mye på graviditet og ting vi trenger til baby, men nå som livene snart er forandret for alltid så blir jeg nesten redd! Men gleder meg masse på samme tid!!! Det hele er uvirkelig..Tenk at vi snart skal få se de små gullene våre!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg vet! Jeg går rundt i en boble nå om dagen og bare venter...snaaaart skal jeg få holde babyen min, se han i øynene, lukte på han, høre han gråte - jeg gleder meg så veldig!! Nå har vi endelig fått alt på plass i huset, så nå er det bare å senke skuldrene, nyte at det snart er jul og se fram til fødselen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hörtes deilig ut å väre klar med alt...Får vognen og bilsete i hus i morgen. Da gjenstår bare stellebord/matte og noen småting.

 

Gleder meg veeeeldig til å se lillebror, men gruer meg til födsel. Har värt igjennom det för så får håpe det hjelper når det setter igang :-) Termin 18. januar.

 

Veldig spent på hvordan det blir å ha to barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er uvirkelig jeg og. Selv om jeg er annengangs og vet sånn ca hva vi skal igjennom. Men det blir noe annet med 2 barn uansett da, og ingen barn er like;) Føler absolutt ikke at alt er klart enda. Syntes tiden har gått SÅ fort. Litt godt og men. 2 uker igjen så begynner permisjonen min. Skal bli godt det:) Alt ordner seg til slutt uansett. Gleder oss masse. Blir så koselig å se den lille som har ligget der å sparket så mange mnd nå:) Og ikke minst er vi spent på kjønnet denne gangen da.....!!! Spennende tid i vente vi jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Skjønner så godt hva dere snakker om. Vi får barnevogn, lammeskinnspose og bilsete neste uke. Uff, syns på en måte at det er for tidlig og vil drøye til begynnelsen av januar, men samtidig er det nå kun 5 uker igjen og minsten kan komme før tiden. Stellebord, badekar og alle klær er innkjøpt ( har fått låne noe,men er ikke så glad i brukte klær så det blir liggende i posen helt til jeg virkelig trenger de) Bagen blir pakket rett etter romjulen. Tror de siste ukene vil gå veldig raskt da jul og nyttårfeiringer gjør at et par uker kommer til å gå på en to tre. Gruer meg til fødsel, gleder meg til å bli mamma. Virker på en måte uendelig til han kommer, men allikevel er det så nært......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syv uker igjen og kanskje fortsatt god tid, hvis ikke han bestemmer seg for å komme før slik jenta vår gjorde. Synes han er blitt mer som en baby i det siste, drar foten eller armen rundt omkring i magen. I januar tror jeg det kommer til å krible ekstra i magen min over det lille gull nr. 2 som er ventet denne måneden. Vi er nå heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er helt enig... Har under 7 uker igjen og det føles kjempesprøtt! Har hele tiden hatt så god tid og nå kommer plutselig babyen snart.. Gledr oss utrolig mye. Virkelig spennende å få møte det lille nurket som har bodd der inne i nesten 9 mnd. Har ikke alt i hus ennå og har vært litt stressa pga det. Tenk om ungen kommer tidlig osv, men har termin i slutten av januar, så det er nok ikke noe problem. Dessuten får jeg vognen idag (gleder meg!) og bilsete har vi kjøpt.

Ut å handle litt mer snart, hadde håpet på salg i januar, men får se..Ikke lett å vente heller..Hehehe..

 

Synes graviditeten er tung nå, men prøver å nye den siste tiden alikevel, Vi får aldri tilbake den første gangen! Kommer sikkert til å savne det også..Spenningen og det ukjente..

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...