Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd)

Anbefalte innlegg

Petrine=)

Flott at du vet du kan delta på svømming, tross bekkenløsning=) Tenker jeg drar i svømmehallen med gjevne mellomrom framover, uten å melde meg på gravidesvømming.. får se det ann=)

Skal til jordmorsenteret i sentrum 14 januar, så kan spørre da.. Ja, vel og merke om ingen har ringt dem før den tid=)

Fortsetter under...

Hei=) har temin 13 juli og, e i mitt første svangerskap som har vært helt forferdelig hittil. Vært sengeligganes i 8 uke fordi æ har vært så kvalm og ikke fådd i mæ mat..gådd ned 6 kg:( men kjenne æ bynne å bli bedre no..kan endelig bevege mæ ut blandt folk av og til no, og får i mæ mat igjen. Føles ut som æ ikke gjør ainna enn å spise no da..e enda kvalm, men d e til å leve med. Så lenge det ikke blir så ille som det va. Sku høre om det va flere her som kommer til å bli aleina mamma?

Håpe du blir bedre snart jente 24=)

Tror ikke det er noe pakke her i fra...

Men libero klubben må dere joine!! De sender pakker med litt forskjellig regelmessig det første året til barnet =)

Og på apoteket kan man hente en gratis pakke med litt forskjellig, men ikke før man er 3 mnd før termin eller 3 mnd etter. Gå inn på et av apotekene sine hjemmesider, så finner dere info.

Ang. sv.kurs så må dere bare spørre!

Jeg bare overhørte noen som prata =P

Ikke sikkert de skulle kutte, kanskje de bare vurderte det...

Men nå er vi i januar dere....

Klar for treff? Jeg er med når som helst og hvor som helst =)

Men mitt forslag; i 18-19 tiden på Aunegården kanskje?? En dag det passer for alle.

Annonse

Ja :) Er gjerne med på Aunegården i 18-19 tida en dag! Jeg jobber annenhver torsdag og fredag/lørdag på Zizzi da (klesbutikk), så de dagene passer ikke. Hva med en onsdag? Da er min kjære på dykking som regel. Foreslår første treff onsdag i neste uke (9.januar) kl. 18.00! Da har jeg vært hos jordmor! Er dere med?

Si fra når neste kurs begynner når du har meldt deg på og hvilke dager så melder jeg meg også på :) Jeg kan ikke torsdager og fredager/lørdager jeg da pga. da jobber jeg på kveldstid! Men tror det var på mandager?

Hei igjen jenter=)

Er det flere av dere som har første time til JM nå i januar? Jeg har 14 januar, og av en eller annen grunn ser jeg for meg at jeg vil være med på treff etter dette.. ikke før.. merkelig! Alt er jo mest sannsynlig OK med barnet, men en vet jo aldri.. hehe..

Hei igjen, jenter=)

hehe.. må le litt av meg selv! Har jo ikke tenkt på at jeg ikek har sagt noe til jobben min her i Tromsø om graviditeten.. Dere har alle fortalt det på jobben? Jeg slenger meg med på treff så snart jeg har informert jobb=) litt dumt å bli oppservert på BIM_treff før jeg har fortalt om graviditeten.. hehe.. ler av meg selv..=)

Annonse

hihi=) nei, har ikke det. Avventer litt=) Må bare le av at det går ann å være så korttenkt.. ligner ikke meg, men men.. Slikt skjer=) Må se det litt ann, men tenker å si det til jobb senest i begynnelsen av feb..jobber ikke så ofte, så har liksom sjansen hver 14 dag ( annen hver helg)

God morgen!

Jeg var på treff i går :) Har en venninne (faktsik fra forrige bim-periode) som har termin 6 uker før meg. Hun ringte meg i går å spurte om ikke jeg ville være med. Mange av de som var der har termin mellom Februar og April, men koselig var det uansett.

Men, skal vi lage helt våre egne treff, eller skal vi følge de som pågår?

Nå skal jeg skynte meg på jobb, har fagdag i dag, deilig med en rolig start på helga :-)

God helg alle sammen. Håper alle er ferdige med spy, brekninger og kvalme!!

Ja, og visst noen av dere er plaget med bekkenløsning anbefaler jeg Kirsti Strand på Sentrumsklinikken. Hun er manuellterapaut med spsialisering innen bekkenproblematikk. Kjempeflink dame!

Jeg var på treff rett før jul med den gjengen. Ja, de var koselige, men de har jo termin nå fra neste måned og utover. Så det blir litt andre tema og fokus. Men hvis vi er flere som har termin i sommer som møter på de treffene kan vi jo snakke om litt forskjellige ting og lære av de som har kommet lenger :) Hva synes dere andre?

Skal jeg legge ut at vi har BIM-treff onsdag 9.januar kl. 18 på Aunegården på BIM-treffsidene eller skal vi vente og ha det senere? Jeg er selvfølgelig også litt usikker som deg jente.24 om alt er bra, men man må jo bare ta det som det kommer uansett. Jeg har nettopp fortalt det til de på jobben.

Sist jeg var gravid var jeg på sånn felles treff, med alle mulige... Men det ble til at de med størst mage som kjente hverandre best hadde mest å snakke om...

Så jeg stemmer for å lage en egen treff-gjeng. Kan jo kalle oss

'juni/juli jentene' eller noe i den duren....

Jeg har foresten ikke sagt noe på skolen ennå =P

Men det blir avslørt den 8.. Da er første dag tilbake etter ferien, og jeg har ingen sjangs å holde inne magen lenger, hehe...

Jeg er med på treff den 9, jeg altså =)

Du kan jo legge ut treff, så ser vi om det dukker opp flere??

Vi tar jo bare ett treff til når dere andre har avslørt!

Men tror du de skjønner at det er et BIM treff da? Vi har jo ikke såå store mager ennå liksom....?

Hihi... litt skummelt å treffe fremmede, men det blir sikkert kjempe hyggelig! Gleder meg =)

Æ kan jo ringe og reservere et bord på Aunegården onsdag 9.januar kl. 18 så ser alle at det står lapp på bordet! :) Sånn de har gjort det på Gründer hvertfall. Tror heller ikke at man blir avslørt ved å sitte på kafè en kveld noen jenter sammen. Hvordan skal noen som evt. ser det skjønne at vi er gravide? Æ legg ut treff æ så møtes vi da vi som vil og kan og ser om det kommer flere!

Mzme=)

åååh.. så utrolig koselig at du fikk høre hjertet som dunket=) åååh.. så glad på dine og deres vegner=) kan tenke meg det var rørende og selvfølgelig en lettelse ( selv om du ikke trodde noe var galt da, så er jo all bekreftelse god bekreftelse) =)

ang treff.. Tenker jeg venter ei stund til jeg=) enn du? Jeg kaster meg med i løpet av mnd tenker jeg=)

Skjønner deg godt, og du har min dypeste medfølelse!! jeg har hatt 2,5 dager nå uten kvalme eller oppkast, og det kjennes som om hele verden smiler til meg.. * bank i bordet* ønsker deg det samme=)

kanskje vi skulle gått ilag på vårt første treff, siden vi begge kommer til å delta litt senere enn de andre jentene vi skriver med?=)

trøtte meg, sovner snart.. hehe..

Okei..

Har også vært delvis bare i 2 dager, spist mere enn til vanlig..

Men vist man ikje er kvalm en dag, trur man kanskje at d er over.. Men så kjæm d :(

Kanskje en go ide å gå i lag første gangen...

Når va d du skulle til JM og Ultralyd?

Va heter din jordmor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...