Gå til innhold

Flere som mister mye hår?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Mister masse hår.........

Tar en multivitamin hver dag.........men kanske jeg burde ta en ekstra dose med andre vitaminer også.....????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg mista åsså masse hår en periode, men ser ut som det har roa seg ned.. gikk til frisøren å fiksa litt på det som var igjen, så nå føler jeg meg mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid en liten periode på høsten/ vinteren man mister mer hår enn vanlig.

Har selv aldri opplevd å miste så mye hår som jeg gjorde denne høsten. Det varer alt fra en måned til 2. (Det har gitt seg hos meg nå)

Det du kan gjøre er å rense hodebunnen din med en 10 dagers kur fra frisøren (koster ca 350) men det er ikke nødvendig da det vil gå over av seg selv om en måneds tid..

Tror ikke vitaminene har så mye å si.. B - vitaminer gjør at håret vokser fortere, men har ikke noen innvirkning på håravfallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en gang jeg ble gravid så begynte det å falle av...helt ekstremt...hver gang jeg børster håret så er hele vasken full av hår...hehe

lurer på hvordan det blir når man ammer, for da mister man jo masse hår...skallet til slutt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid mista masse hår de første mnd av svangerskapene. Denne gangen også, men det har roa seg nå-vasken er ikke lenger full hver gang jeg børster meg. Gjør det ikke med klær på, for da er hele genseren full av hår når jeg er ferdig også. Mot slutten av svangerskapet begynner det å komme nye hår, noe som vises når jeg løfter opp luggen osv. Så det kommer iallefall tilbake. Frisøren som jeg gikk til sist blei helt forskrekka fordi jeg mista hår i svangerskapet. Det vanlige var nemlig at hårveksten stagnerte i svangerskapet og at en mista hår ETTER fødselen, sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...