Gå til innhold

Jaja... UL- på onsdag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått ordet det, snakket med klinikken og de mente at mine eggstokker er ikke de som står i størst fare for å bli overstimulert, så skulle ikke bekymre meg for det... Utflod(sorry) og smerter var helt vanlig, bare bevis på at noe skjer nedi der....

Men var jeg i tvil så kunne jeg ta kontakt med min gyn å høre om han har tid til å se på meg, ringte dit og fikk time onsdag=) Så nå kan jeg prøve å roe meg til den tid...

Synest det var litt lenge å gå 8 dager på 225ie uten UL, men nå viser det seg at jeg hadde ikke så mange egg selv tydeligvis så dosen er for å få flere/mange til uttak=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nok greit at du ringte klinikken og fikk svar på det du lurte på ja :) Lykke til på UL :)

Skrevet

Ja men føler jeg egentlig "maser" meg til.... for de mente det ikke var nødvendig men om jeg får stresset litt ned av det så var det bare å ta en UL... Så det er jo helt supert da=)

Takk for det, vi er en dag nærmere turbo!!!=)

Skrevet

Man blir stressa, først om det er egg, så om de blir befruktet, om de sitter og puh!!! Men, vi kjenner oss igjen, helt normalt :o)) Jeg hadde det akkurat som deg; magen var øm og det kom masse utflod, det er et godt tegn, jeg fikk ut 14 egg, 7 befruktet og nå bærer jeg på 2 spirer. ER gravid og lykkelig og bekymret på`n gang! Jeg er sikker på at det går bra med deg også!!! Lykkeklemmer :o))

Skrevet

Tusen tusen takk=)

Godt å høre... =) At du er gravid og at alt går bra=)

Håper på mange egg og et pluss tegn på en test om 3 uker=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...