Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..som ikke har peiling på hva det betyr når en temper seg? jo da, skjønner det er kropstemperaturen, men betyr det om den synker/sstiger eller hva den nå skal?

og hvordan tappen skal være? sjekke slim??spotte?

Har ikke peiling..

Når jeg var på "bli gravid" skjønte jeg knapt bæret av noe som helst.. tenkte at hvis det nå er så mye som skal stemme ville det vel aldri lykkes om jeg ikke satte igang å sette meg inn i alt dette.

Men ble heldigvis gravid på første pp:) så slapp jeg unna. Og mannen trengte ikke å holde seg unna sæd drepere som trange boxere, badstuer, boblebad, te, kaffe og nøtter, eller hva det nå var..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. ja vi er litt rare inn på bli gravid..

Litt desperate kan du si!! hehe...

Det kan vise om du er gravid viss du måler tempen din hver dag...

Heldig du er da!! At det klaffet på 1pp!!!

:)

Skrevet

Ja for jeg sjekket linken din og skjønte ikke bæret.. trodde jeg hadde gådd glipp av noe elementært:)

Skjønner godt at dere blir litt desperate, første gangen jeg ble gravid prøvde vi to måneder uten resultat, og da var jeg helt på gråten og trodde jeg aaaldri skulle bli gravid:) men måneden etter ble jeg gravid, og det var godt for det var like før jeg gav opp;)

Lykke til videre med prøvingen!

Skrevet

Ja, da har du vært en av de heldige som får til å bli gravid, uten alt for mye styr. Og det bør du verdsette, vær bare glad for at du ikke har trengt å skjønne eller sette deg inn i alle rare ting som nesten virker gresk på alle utenforstående ;o)

Det er nok mer vi som prøver og prøver som blir godt inne i div. terminologier, man blir ganske desperat etter et uendelig antall pp'er uten resultat, og da skal alt måles og prøves i håp om at det hjelper, slik at man kanskje, kanskje slipper IVF(prøverør). Det gjorde ikke vi, men nå etter første IVF forsøk er jeg gravid i 7 uke- HURRA!!

Så kos deg med spiren du, og ikke tenk på alt det andre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...