Gå til innhold

I dag er det 2 uker til julaften!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke:

laget pepperkaker

laget mintstenger

laget julekort

kjøpt inn alle gaver

Til helgen skal vi på en julekonsert fredag, en juleforestilling lørdag formiddag og julegrøt med slekta på søndag, så det blir vel ikke allverdens baking da heller kjenner jeg meg selv rett, og Linea liker ikke at jeg holder på med mat, hvis ikke hun kan spise av det med en gang, så å bake i lang tid spørs om går.

Men, men i mål kommer man. Og vi skal jo ikke ha julaften her, så det blir vel helt ok til slutt! ;)

Skal ut å handle de siste julegavene en kveld denne uka, har ikke bakt noe (ingen planer om det heller, har fått en boks pepperkaker), har begynt å pynte litt... så ja, er i rute:)

Var på Liseberg i helgen og fikk litt julestemning. MASSSSE mennesker, men likevel koselig å gå rundt og spise brente mandler, godteri, drikke gløgg og se på alle lysene:)

Jeg er stortsett i rute. :-)))

Noen få gaver gjenstår, samt vasking og pynting av hus, sende julekortene og planlegge julens selskapeligheter-og dermed innkjøpsliste.

Ble noen dager forsinket nå pga prinsens barnesykdom, men det går bare fint det! Jeg elsker jul!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...