Gå til innhold

Tips til gaver til foreldre/svigerforeldre som har alt??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med en velværekorg..?

en flaske vin, en avslappnings cd, frukt, massasjeolje, badesalt.. (osv)

eller..

en korg med masse deilig sjokolade (litt luksussjokolade, mørk sjokolade ("voksensjokolade..")), god kaffe, eller en flaske vin..?

(dette ga jeg til noen som jeg ikke helt visste hva jeg skulle gi til..)

eller..

en korg med godt pålegg, frukt, flaske vin (eller noe annet godt å drikke..), gode kjeks.. god ost..

eller..

en korg med olivenolje, godt krydder, en kokebok..

eller..

(en del av disse korgene bør gjøres i stand samme dagen, eller dagen før..)

eller en flaske vin, to vinglass, en cd med kjærlighetssanger, massasjeolje, god badesåpe, en bok å pleie kjærligheten.. (det har jeg selv tenkt å gi til mine foreldre.. de har slitt litt de siste årene, men ting går bedre nå..)

elller.. bruk fantasien... ;)

Skrevet

Gavekort der man gir bort en ku til noen nedi Afrika, har sett reklame om det på tv, syns det er en kjempe god ide ihvertfall :)

Skrevet

Billett til konsert eller teater - gavekort er veldig greit, da kan de velge selv hva de vil høre/se.

Skrevet

Hehe, jeg er nok glad i å plage meg selv, for jeg har kjøpt inn en kurv hvor jeg har lagt dessertvin og vin, fenalår, kryddersild, et par mykoster skal oppi der, akevittgelé, spekepølser, god sennep, nøtter og kransekake. Masse som jeg ikke får lov til å spise, men som er Veeeeeeldig godt da, og som jeg vet de kommende besteforeldrene liker. De har jo ALT! Har tenkt å legge en smokk øverst....så får vi se om de tar hintet :-D

Skrevet

Pappa sa til meg en gang, viss man skal kjøpe gave til noen som har ALT, hvorfor ikke kjøpe noe å ha tingene oppi:)

Skrevet

Jeg kjøper et par griser som gis til en fattig landsby i Asia eller noe til mamma og pappa, pluss noen småting. Se www.gaversomforandrerverden.no

Men det er jo fordi jeg vet at de vil sette pris på en slik gave, da. Er jo ikke alle som syns det er like greit. Men det sammen med litt ekslusiv kaffi og sjokolade?

I fjor strikka jeg fine hansker til mamma, det ble hun veldig glad for. Og en god såpe eller bodylotion fra BodyShop er alltid kjekt å få, syns jeg da:)

Eller gi dem en romantisk opplevelse; teaterbilletter, gavekort på restaurant, SPA-opphold... Sånne ting som oppmuntrer dem til å ta vare på hverandre og på forholdet, det er vel fine ting vi kan gi foreldrene våre (gitt at de fremdeles holder sammen, altså..)

En god roman som de begge vil like, for eksempel "Vindens Skygge" ble en suksess i fjor sommer, mamma og pappa leste høyt for hverandre på stranden i Spania.

Skrevet

Vi gir kalender med vesla. Behøver ikke nødvendigvis være en med egne barn. Mange fine kalendere rundtomkring :o) Aktivitetskalender er kjempesmart!

Ellers gir vi pleieprodukter, arrangementer, cognac, vin, spekepølser + annet som blir borte etterhvert.

Skrevet

Vi har kjøpt Josh Grobans jule CD til de som har alt:)

Den er såååå fin:)

Skrevet

Jeg gir fotobøker til alle 4 (vi har to par "foreldre" hver) med våre fineste bilder fra året som gikk. I år er denne boken litt spesiell ettersom Mikael både ble født, levde og døde men han må jo være med i en sånn bok!

Ellers har jeg også vært inne på kirkens nødhjelp, redd barna og flyktningehjelpen og kjøpt gaver med mening for 2. år nå. Synes det er godt å gi bort slike ting også jeg..

=)

Skrevet

helt enig:) gå inn på kirkens nødhjelp:) en kan jo kjøpe en flaske vin eller noe ved siden av griser eller kyllinger....når en har alt er det lurt å kjøpe noe som ikke blir liggende i hylla:) ka med å gå på løyten lys å kjøpe en koselig pakke med vanvittig flotte lys:) da kan de kose seg med de og samtidig ha en god følelse fordi de har hjulpet noen som virkelig trenger det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...