Gå til innhold

7 dager igjenn til KS

Anbefalte innlegg

Kjenner panikken begynner og ta meg...

For d første er jeg redd for at fødselen skal starte før...

Har omtrent null nattesøvn pga smerter i rygg og hofter, er råsliten for tiden, får man noe dagen før, eller kanskje dagen før der igjenn, for og få til og sove/slappe av ???

Så er jeg engstelig for at bedøvelsen ikke skal virke som den skal, smertestillende virker utrolig dårlig på meg, vet ikke hvorfor for tar d veldig sjeldent....

og enn om gubben ramler om ved siden av meg ?? skjønt d vil vi vel se tilbake på m ett smil i ettertid, men der og da så må han være min klippe...

At alt går bra m den lille gutten vår, puste selv osv

Gruer meg t smertene etterpå, men, er jo ikke sikkert d blir så ille, sitter jeg og trøster meg m selv...

Skal skrives inn nå på fredagen (formelt, skal ikke legges inn) håper alt r i orden og at jeg får svar på d jeg lurer på, og blir tatt på alvor... vet dette bare er plunder men ille nok for meg, puh, godt bare og få d luftet....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136259687-7-dager-igjenn-til-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynner å få den samme panikken som deg tror jeg. Nærmer seg for meg også, i skrivende stund 12.des, så er det 9 dager igjen. Jeg skrives inn om 8 dager. Det er faktisk bare to dager før min mens-termin, har to UL terminer: 25. og 31.des, dessverre er det den 31.des de forholder seg til (tatt i uke 22). Så derfor blir ikke snittet tidligere.

Gruer meg derfor litt for at det skal starte før.

Ellers så tør jeg rett og slett ikke tenke så mye på selve KSet, gjør jeg det så kommer panikken litt snikende kjenner jeg.

Greier ikke helt se for meg jenta i armene mine ennå......

Heisann

Jeg tok planlagt keisersnitt i 2002. Nå har jeg bare 7 dager igjen jeg også til mitt neste snitt. Jeg sitter egentlig å gruer meg til bedøvelsen jeg også. Ikke fordi den gjorde så vondt, men fordi jeg fikk for mye og ble bedøvet fra halsen og ned. Året etter måtte jeg også ta en ryggoperasjon og har en misstanke om at det var pga at spinalen blei satt feil at jeg måtte det. Skikkelig prolaps fikk jeg.....Til onsdagen blir jeg skrevet inn og skal høre om muligheten for narkose....men vil jo ha med meg hva som skjer under fødselen også liksom.

Ikke lett det her. Gleder meg uansett til å bli ferdig, har vært et ukomplisert svangerskap men er sinnsykt sliten om dagen. Ikke at det blir så mye bedre med juleforberedelser og stress:)

Smerter i etterkant blir det jo litt av, men det gruer jeg meg ikke til i det hele tatt. Gikk så greit sist, var hjemme etter tre dager, så har store planer om å være hjemme til julaften så jeg får feiret med den nye jentebabyen vår og en storebror på 5.

Ønsker deg uansett lykke til! Vi får all den hjelpen vi trenger på sykehuset og det er så betryggende at jeg er litt layd-back om du forstår. Gleder meg til morfinen etterpå jeg....hehe, det blir fest:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...