Fødeklar_ja! Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Her er det vinter uten snø, veldig kaldt ute! Prinsessa sover så mye bedre ute i vogna på dagen, men var litt usikker på om hun kan sove ute i dag når det er 7-8 minus her? Hun er 2 måneder gammel. Sønnen min sov ute i minusgrader, men han var da litt eldre enn det jenta mi er... noen som kan komme med litt moderlige råd?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tenker på kald luft ned i lungene.....uff..... Kan ikke vognen stå i vindfanget med ytterdøren på gløtt? Da blir det kaldt, men ikke sååå kaldt allikevel. Det sies at babyer kan være ute i -10, men jeg vet nå ikke.
Fødeklar_ja! Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Har hun stående på trappa under tak når hun sover ute, det kommer ikke vind inn dit vet jeg... Men ja, er usikker selv på om hun burde ligge ute =/
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Bare 2mnd.....nei sier nå jeg. Et så lite barn vil jo ikke alltid gi beskjed når det fryser. Om man er usikker så er vel det beste å bruke sengen inne på et kaldt rom. Om du derimot skal gå tur med vognen - og alltid vil ha øynene på barnet så kanskje....
*smula* Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 JA, hun kan sove ute. Er du redd for kald luft ned i lungene, heng et tynt helseteppe over vognen, så luner det godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå