Gå til innhold

Vondt i halebenet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også har vondt i halebenet. Har hatt det en stund, men har ikke bekkenløsning. Er 17 uker på vei. Føles noen ganger som jeg har fått et slag i halebenet, men når jeg kjenner på det er det ikke så ille.. Kjenner det når jeg skal reise meg opp etter å ha ligget, spesielt hvis jeg har ligget på en hard benk, eller snu meg i senga osv. Eller hvis jeg sitter litt feil. Det er nok ikke uvanlige smerter i graviditeten. Har hatt mye trøbbel med bekkenet tidligere, før graviditeten, og smertene kan gå overalt nede i hofta. Vi får satse på at det holder seg slik, og at det ikke blir verre etterhvert....:)

Ja, jeg er veldig plaget med vondt i halebenet. Legen min fortalte meg at det var pga svangerskapet. Alle hormonene som sviver rundt er med på å gjøre halebenet "bevegelig". SÅ da blir det fort ømt ved belastning. Så det er jo ikke farlig.. men det kan være ubegagelige smerter..

Jeg har kjøpt meg en liten badering som jeg sitter/ligger på hvis jeg har vondt. KJøpte en sånn billig (40kr) på leketøysforretning. Den hjelper masse..

Annonse

Hei!

Kjente du virkelig spark for første gang når du var 17+4 og utenpå allerede 2 dager etter? Så spennende!!! Jeg er 17+ 4 i dag, og tror jeg kjente noe liv igår kveld. Er førstegangs så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men noe rart var det der hvertfall! Håper at jeg får kjenne mer veldig snart igjen.. Og helst også utenpå slik at mannen min også får delta i gildet ;)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...