Gå til innhold

Seriøst jenter,må jeg droppe fenalåret i år?


lillemagen med guttebaby : )

Anbefalte innlegg

Jeg har også fått høre fra min lege at jeg kan spise spekeskinke. Jeg ville aldri spist fra vakuumpakke i butikken, men kommer til å kose meg litt nå i jula. Men jeg ville ikke bestilt parmaskinke eller annen skinke ute f.eks.

 

Legen min mente faktisk at matportalen var noe streng. Jeg for min del tror jeg velger en mellomvei mellom legen og matportalen og vil derfor spise litt salt skinke osv, men med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for ikke å snakke om røkt laks og sushi - har oppdaget at jeg er utrolig glad i alt som er rått og farlig :) er streng jeg, orker ikke bekymringer i etterkant - hadde kanske slacket noe opp hvis ikke disse bekymringene kom snikende innpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribberull og div julepålegg er da kokt?! De bruker da ikke rått fett, og kjøtt til påleggene. Trodde alle pålegg, og sylter var varmebehandlet - utenom spekemat, og sånt som er gravet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke vet jeg, men satser på at du har rett jeg. Blir bare litt usikker når eg les her inne, mye mer som er "forbudt" en det jeg kunne forestille meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på første svangerskapskontroll her forleden sa legen at jeg heller ikke kunne spise røkelaks. Det har jeg ikke hørt før, stemmer det?!

Jaja, det er igrunnen ikke det verste savnet i så fall. Jeg er altfor glad i mørkt, deilig juleøl.. Åhr, altså! Til neste jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk beskjed om at røkelaks var ok, så lenge den var fersk... Innviklet det her tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...