Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 kan man bli gravid ved å hoppe av i svingen????? kanskje et dumt spørsmål, men jeg gjorde min største tabbe for nestn et halvt år tilbake nå. er 24 uker på vei.Har kjæreste som jeg elsker over alt på denne jord, men vi har hatt våre problemer, vi har vært sammen i 7 år, å vært samboere i mange år, for 2 år siden så flyttet jeg ut pga, mye krangling osv, men vi hadde kontakten å sex uansett.i den tiden jeg flyttet ut, begynte jeg å gå ut på byen, å alkoholen å jeg klarte å gjøre noen dumme ting.for så da et halvt år siden så bstemte vi oss for å være kjærester igjen, men jeg klarte jo selvfølgelig å drite meg totalt ut, å hadde sex med en annen. 5 uker etter var jeg gravid. MEN MED HVEM AV DE TO........dette dreper meg innvendig, for vi elsker hverandre så mye å jeg angrer sånn, å var utro når vi så å si ikke var sammen, men det er ingen unnskylding, vi bor nå sammen å dette er en hemmelighet jeg bærer på. og gråter over hver dag..veit ikke hva jeg ska gjøre..grunnen for at jeg spør om det går an å bli gravid ved å hoppe av i svingen at at, jeg gikk ikke på p pillen da jeg å typen min hadde sex så han hoppa av i svingen..det gjorde ikke han jeg var utro med,han kom inni meg...håper så inderlig det er typen min som er faren, for hvis ikke så trur jeg faktisk jeg ikke vil leve lengre.. veit ikke hva jeg skal gjøre. HJELP MEG NOEN. hvordan kan man finne ut hvem som er faren ved en dna test utn å avsløre det til noen av dem..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Det går an å bli gravid av å hoppe av i svingen, men må innrømme at siden han du var utro med var den eneste som fullførte samleiet (og at dette skjedde rundt eggløsning), er det nok sannsynligvis han som er faren....! -men det er det jo bare en DNA-test som kan bekrefte/avkrefte! En kan finne ut om hvem som er far uten å innvolvere de aktuelle fedrene...! Du kan bruke et glass, barberhøvel, tyggegummi tannbørste osv for å få fars DNA, uten at han får vite det. DNA fra barnet tas på vanlig måte. Dette er en veldig grei måte å få et svar på, uten å kanskje måtte ødelegge forhold.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 mitt første barn ble til ved å hoppe av i svingen så det går ann. Men stor sannsynlighet for at han andre er faren. Det var jo slutt da du gjorde denne tabben, så hvorfor ikke innrømme det for typen. Elsker han deg så forstår han at slikt kan skje. Spesielt etter krangel, du flytter ut, blir full osv... For alt du vet gjorde han det samme. Håper ting ordner seg for dere.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Jeg tror at for at du skal kunne ta en DNA test uten at fedrene er klar over, må sende testen til utlandet, USA feks. Dette koseter noen tusenlapper, men er jo absolutt verdet det... Mente at man måtte ha fars tillatelse for å ta en DNA test i Norge.. Masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 ville ikke vært i dini sko jeg, men jeg ønsker deg lykke til og håper at din kjæreste er også barnefaren slik at dere kan være lykkelige:) Dna er jeg ikke helt sikker på om man kan ta før ungen er født, men jeg har hørt at det kan tas mens man er gravid ved å ta foster vanns prøve. Lykke til, føler med deg, håper det løser seg for deg. Klem
****MEG**** Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Hei! Litt av en situasjon. Kan fortelle deg en del om det. Skriv til meg om du ønsker å prate med noen. Alt kommer til å ordne seg. Det er det ingen tvil om. Bit tenna sammen! Klem.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 jo går an å bli gravid med hoppe av i svingen, men skal litt til trur jeg Jeg er veldig fruktbar og blir gravid med engang..og bukt hopp av i svingen ganske mange ganger over lengre perioder..og ALDRI blitt gravid på den måten..så større sannsynelighet for han som kom inni deg er faren ja
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Hei.. Jeg ble gravid av å hoppe av i svingen, så det går fint ant. å vi hadde ikke sex ofte..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 dette løser du enkelt når barnet er født. sjekk ut farskap.no, bestill en test derfra. Så tester du ungen din og DEN ANDRE KISEN. så finner du ut hvem som er pappan. Da trenger du ikke å si noe som helst før du vet hvordan det ligger an. Er det ikke sambo som er faren så bør du jo si det. Men hvis han er far, så har du sluppet å fortelle han om dine "eskapader" og om testen du har fått utført. lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Barneloven fra 2003 tillater at både far og barn har rett til å vite hvem som er far til barnet - og det uten mors godkjennelse, eller motsatt (mor kan ta uten fars godkjennelse)! Det er veldig enkelt å ta en DNA-test når barnet er født! Kun spyttprøver trengs, slik at en slipper å stikke barnet unødvendig. Det er flere DNA-test aktører i Norge; farskap.no (rettsmedisinsk), Gena i Stavanger og DNA-test Norge i Tromsø, Den siste er et postordrefirma som sender prøvene til analyse i USA, mens de to første har egne laboratorier. Gena i Stavanger lover svar på 2-10 dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå