Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hehe kanskje litt "feil" forum og spørre på men dere her inne vet jo det meste. Samboeren min ønsker seg barbermaskin, men hvem skal man kjøpe? Og GPS, det har IKKE jeg peiling på hvertfall.. Vil ikke spørre han for mye heller, da avslører jeg meg bare:P
animal Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Mannen bruker ikke barbermaskin, så det har jeg ikke peiling på, men hva slags GPS var det du tenkte på? Hvis det var en til å ta med ut i skog og mark, så kan jeg anbefale denne: Garmin 60CSx. Den fikk mannen min til jul ett år, og er strålende fornøyd. Er foresten samme de bruker på 71 grader nord.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Takk for tips, men er sånn til å ha i bilen:)
Kirsebæra Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Vi har en Garmin Nüvi(vet ikke om det er sånn den skrives) Men den har fått mye skryt av andre vi kjenner og vi er strålende fornøyd med den....barbermaskin vet jeg ikke....
animal Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Ok, men gå likevel for en av merket garmin, skal være god kvalitet. De har gode priser på mpx.no og pixmania.no
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Thanks, skal sjekke det ut:) Tuuuusen takk:D
tuppemor-75 Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 tomtom er en av markedslederne på gps. sjekk deres nettsider, kanskje det er tomtom.com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå