Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er 22 uker på vei og er så absolutt ikke sulten! Har vært mye kvalm og kastet opp i begynnelsen, men er jo helt over nå. Jeg er nesten aldri sulten, prøver å spise så godt jeg kan, frukt, middag, brød osv men blir ofte slik at jeg presser det ned. Jeg vil være sulten! Blir jo redd for den lille, kanskje den ikke får nok næring! Typen sier jeg har gått ned i vekt (men magen vokser iallefall). har ikke vekt, men tror ikke jeg har gått opp så mye. I dag har jeg kun spist to brødskiver til frokost, klarer ikke tanken på mat.. Noen som har noe råd eller har det likt?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jeg slet med matlyst og vekt for noen år siden.. Var ikke gravid da. Men da fikk jeg beskjed av legen om å ta Tonipan. Det er flytende B-vitamin. Fåes på apotek. Smaker helt forjævli, jeg fikk flashback til da jeg var tre år da jeg tok det. Og pappa sa at jeg måtte gå på det da jeg var tre også... Og at han måtte gi det til meg fordi mamma ikke klarte. Så den smaken satt virkelig i... Det skal gjøre at man får opp matlysten.. Men hør med legen din, evt med de på apoteket. Det finnes mange råd for å få opp matlysten! Men alfa omega er å lage noe man virkelig liker Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå