Gå til innhold

Flere som skal på UL 21. desember?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heeei:) jeg kjenner meg sååå igjen.. men jeg skal på ul nå på onsdag å guuud som jeg gleder meg.. vil bare legge meg tidlig for å få tiden til å gå fortere.. heheheh.. jaaaaaaaaaaa laaaaaaa tiden gå fooooort:):):):) jeg tror det blir gutt.. mens samboer tror jente.. speeennede:):)

Jeg skal på ultralyd 21. desember!! :-) Gleder meg masse, og synes dette er helt sprøtt, om 1 1/2 uke skal vi få vite kjønn! Helt absurd, veldig spennende og fantastisk!

Dette blir litt av en julegave for svigers og bestemor, - og ikke minst for a mor sjøl! :-) Her i gården er vi enige om å vite kjønnet, selv om jeg kunne gått for både å vite og ikke vite.Jeg tror det blir gutt, samboer jente...

Jeg har termin den 25. mai, men jeg har en følelse av at jeg blir satt tilbake, for jeg føler at jeg "henger litt etter, hehe. Var på en mini-UL forrige mandag, bare for å sjekke at alt var i orden, men jeg så jo nesten ingenting, for jeg gråt og lo omhverandre, hehe. Må prøve å holde følelsene litt mer i sjakk denne gangen, hihi.

Når har du termin da, gullklump i mai??

Annonse

He, he:-) Jeg vet hvordan det der er... Jeg var også på ultralyd 10+5, og glemte alle spørsmålene jeg hadde tenkt å stille:-) Var bare opptatt av at det var et lite liv der og at alt så bra ut - og at jeg måtte prøve å holde tårene litt tilbake!

Jeg har termin 21. mai. Har mistanke om at jeg blir satt fram til 17. mai, da eggløsningen tyder på det. Prøve å knipe litt igjen til over nasjonaldagen:-) Kanskje vi sees på føden? :-)

PS: Hva er det med disse gutta som bare tror det er jenter inni der? :-)

Jeg skal føde + ha ultralyd på Ullevål rundt 12-tiden (ul)! Flere som har n følelse for kjønn? Vi kan jo sjekke hvem som hadde rett i ettertid:-)

Tror også at det er en myte at fedre vil ha gutter, kjønnet spiller sikkert like lite rolle for dem som for oss, hvis man kanskje ikke har flere med samme kjønn fra før. Angrer litt på at vi ikke tok ul mellom uke 12 og 13 for å sjekke den nakkelappen for downs. Det er vel for sent 21 des, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...