Gå til innhold

Noken andre som fekk besked om at fosteret kanskje ikkje vaks nok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forrige gang fikk jeg også den beskjeden, men legene var ikke bekymret for det.. (Dette var før de visste at Mikael var syk da) De sa at babyer vokser forskjellig og i rykk og napp. Men er det slik at de er bekymret vil du få god oppfølging fremover. Bare pass på sånn at du føler selv du får tilstrekkelig info om det som skjer, så du ikke blir gående og lure.

=)

Velsig trist å høre, men forhåpentligvis er alt bra og dere vil komme styrket ut av dette.

Jordmoren min sa noe lurt tilmeg engang... "Det nytter ikke å bekymre seg og stresse mer enn nødvendig for du ingen har kontroll over det som skjer inni der uansett"

Pass på dere selv og prøv og ha en fin jul. det ordner seg sikkert:)

Lykke til

Hei Simu

nei har ikke vært borti noe sånn, mn skjønner godt at du synes det er ubehageli.

som mange andre åsså har sagt, beibier vokser i rykk og bnapp, kan henne din lille beibi er utav de som vokser sakte en stund og plutseli skyter seg frem til "normalen":)

håper UL om 2 uker gir deg bedre svar, de du håper på. må du ikke være redd for å spørre noe som helst når du e der. Jordmora e godt spesialisert i omsorgen ho yter, ingen spørsmål e for domme!

må du fortsatt slappe godt av og kose deg m juleforberedelsene, håper du sir korsn d går etter UL?

Annonse

PÅ en overtidskontroll første svangerskap, fiikk jeg vite at bebin min var kjempeliten, under 2 kilo. Spurte om hjeg hadde røkt osv, var ikke noe gøy nei. men da bebin var ute 40 timer etterpå, var hun 3200 g.. Så det er ofte de måler feil på UL:)

Håper alt står bra til med din lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...