Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har tenkt og ha på jenta mi nissekjole på julaften. Hvertfall en liten stund. Hun er bare 10 mnd så det blir vell bare body og strømpebukse kort tid etter. Men så var det en dame som sa til meg at herregud, jeg kunne jo ikke ha på henne nissekjole på julaften. Ja hva faen er problemet med det da liksom? Jo for på julaften var det gallakveld, og hos dem så hadde alle på seg det fineste de hadde. Ballkjoler, hansker og alt. Jeg skal hvertfall ha på jenta mi nissekjole så kan snurpa bare snørpe igjenn!! Hva skal dere ha på barna deres?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Ikke rar, men syk!!! Jeg skal i alle fall ikke kle drittungene mine med nissekjoler på juleaften:-)
ScaryMama Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Nikolai skal ha nissedrakt... Søtt og behagelig:)
Zyan Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Nå er jo drittungene dine gutter, så enda godt du ikke gjør det da..
Dailis Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg kunne ikke gjort det, men hver sin smak. Her blir de pyntet staselig opp. Men de har nissepysjer da..... Må jo kjøpe inn nisseklær til barnehage ol. så da går det videre i pysj senere i jula.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Yppert, tror personlig at jeg selv ville ha avverget situasjonen hvis du hadde kjøpt nissekjoler til dine barn..............he he derimot jeg skal ha nissekjole på julaften, en slik søt pusete en=)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg tror jeg kommer til å gå fo rnissekjole på dagen og pen julekjole på kvelden. Hvis jeg finner en kjole jeg liker snart da og som ikke koster 500kroner, hvis jeg ikke gjør det så blir det nissekjole på kvelden også Kjipt å ha så dyr smak og så dårlig råd.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Så bra at jeg ikke er den eneste "rare" da:)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Du får en tier om du kler guttene dine opp i nissekjole på julaften yppert;)
SinSin Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Kjempesøtt synes jeg...og der stjal jeg den ideen, he he:-)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 barnas hus har noen kjempe søte! vi kjøpte vår der:)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Sysn ikke du er rar, men jeg ville ikke gjort det selv. Eller, det kommer litt an på hva slags nissekjole det er da Ikke en trashy en fra Nille iallfall..
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Hehe..Nei den er ikke kjøpt på nille. Er i grunnen bare en rød enkel kjole med sånn pels greie rundt kanten nede langs kjolen og på ermene. Med likens nisselue til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå