Gå til innhold

har dere vert ute på liv og fest igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei har ikke hastverk med det enda, han er jo så liten og jeg ammer. Har vært fra han i 2 timer mens bestemor hans passet han, det var lenge nok! Hehe:)

Skal på min første fest i mars, nesten så jeg gruer meg. Blir vel brisen bare av å se alkohol da:P

Vært på julebord og ute å spist middag, handlet osv omtrent en gang pr uke siden hun ble født. Ikke drukket alkohol enda, men synes det er godt å få litt "fri" et par timer i uka. Ikke vært borte fra henne over natten enda, men vi tenkte over nyttår at vi skulle sette henne hos farmor og ta en kveld og natt helt alene hjemme og bare slappe av!

Min lille tass sov hos sin fantastiske bestemor fra lørdag til søndag når han var 2 uker.. hehe.. veldi tidlig men jeg trengte virkeli det!Fantastisk å kjenne hvor mye jeg savna han!!Og enda bedre å hente han!

Jeg hadde alkohol da, men i små mengder..kommer seg når han blir større tenker jeg!

Annonse

jeg har heller ikke noe hastverk.klart det er herlig å vere hjemme med de små elle ute med de små men barna er jo forskjellige og vi ble tilslutt desperate på noen minutter bare oss to.fikk dårlig samvittighet jah,men vi trengt d,fordi vår lille jente sov knapt om natten!d hjalp å savne henne å få hente seg inn....sier ikke at en må ut å endelig feste igjen men ser jo litt frem til å ta en liten fest når hun blir større=)med mer rutiner osv,suns ikek det er en skam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...