Gå til innhold

Denne pp blir jeg glad når tanta kommer

Anbefalte innlegg

...for da skal jeg ringe inn mens til UNN, og mest sansynlig får jeg starte opp med første ivf forsøk :)

Gleder meg. Etter mange år uten så mye som en eneste positiv gtest, er jeg kjempeklar for å prøve noe nytt.

Venter tanta ca julaften, håper den kommer før, for iva avd på sykehuset har vel stengt i jula?

Fortsetter under...

Hei babyklar.

Jeg skal reise inn til utredning/samtale på UNN i februar. Har prøvd i snart 2 år nå. Sambo har testet seg allerede, hans prøver var fine. Jeg har tatt innvendig UL, alt normalt. Har i tillegg tatt blodprøver i 2 sykluser, den ene gangen hadde jeg ikke eggløsning mens den andre gangen trodde de jeg hadde hatt det, men kunne ikke si sikkert da verdiene var lave..

Er veldig spent på hva som skjer når jeg kommer til samtale, hva som skjer etterpå og ikke minst hvor lenge man må vente. Hadde vært fint å høre dine erfaringer!

Hei Sunburn

Vi var til forsamtale i september. Det var en relativt kort. men meget informativ samtale, der vi selv etter å ha fått informasjon av legen fikk ta valget om videre vei helt selv. Vi fikk velge om vi ville gå direkte på ivf, aih eller om vi ville prøve med lap først.

Vi var fra før ferdig utredet. Min mann har tatt 2 sædprøver, hvor den siste var helt innenfor normalen, mens det første var litt under normal. Men ikke noe som burde ha betydning for hvorfor vi sliter.

Jeg har tatt alle blodprøver, og sjekket el og hormonbalanse. Alt ok. Innvendig ul viste at jeg har mange cyster på begge eggstokkene, så det er det eneste som er påvist hos meg.

Jeg har hatt HSG og sjekket at egglederne er åpne, og har gått på pergo annenhver pp i ett år uten resultat.

Vi er diagnosert som uforklarlig barnløse, og valgte å gå direkte på ivf.

På grunn av kapasitetsproblemer har vi ikke fått klarsignal til å starte opp før i januar 2008. Regner med at jeg får det endelige klarsignalet når jeg ringer inn mens rundt juletida :)

Du får ha lykke til. Og det er bare å sprre dersom det er noe mer du ønsker å vite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...