Gå til innhold

Trenger tips. Noen med lignende erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har to-eggede tvillinger på 5mnd. De har til nå ligget på samme rom men i hversin seng. Nå ligger de på hvert sitt rom fordi den ene har begynt å vekke den andre. Det som er problemet mitt er at når det er sengetid vil ikke jenta mi legge seg i senga. Hun kan smile helt til vi går inn på soverommet og da begynner hun å gråte/hyle. Hvis vi da ser på henne smiler hun igjenn. Slik holder hun på ca. 30min før hun sovner. Vi bruker bare å gå inn til henne å putte smokken i munnen hennes og gå ut igjenn. Vi snakker ikke så mye til henne. Men vi synes ikke dette fungerer. Hun raser også når vi skal kle på henne og ut å trille i vogna. Hun hyler helt til vogna er i bevegelde. Da kan hun sovne, men så fort vogna stopper opp igjenn hyler hun. Dette synes jeg begynner å bli slitsomt. Jeg vil gjerne at de sover ute på dagene men det er bare å glemme for hun hyler da bare. Gutten vår er motsatt. Han sovner med en gang både i senga si og vogna. Trenger veldig noen tips fra dere der ute som har opplevd lignende. Hva gjorde dere for å snu dette til å bli noe positivt? Vil jo ikke ar dattera mi skal skrike seg i søvn hver kveld:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...