Gå til innhold

Dere med trillinger - noen på gamle-måten?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg venter trillinger,og det skjedde på vanlig måte :),alle spør om det,fordi det er så sjeldent.Gynekologen som oppdaget dette på ul hadde ikke opplevd det tidl,og han har lang fartstid.De spør alle om jeg har tatt noe medikament i forkant:) Tror ikke det er så mange flere her med fler en to,føler meg litt ensom jeg...Her der jeg bor skjedde det for 50 år siden,og nå er jeg/vi det store samtaleemnet i bygda,på godt og vondt :),det kan bli litt mye til tider,men alle vil bare vel,og er spente og gleder seg på våre vegne :)

Hei kjærlighetsfrøene!

For en utrolig historie, synes vi tvillinggravide får mye oppmerksomhet, men det er nok ingenting mot hva du får:-)))

Håper du har et ok svangerskap og at du ikke har for mange plager. Synes selv det er slitsomt til tider enda jeg bare er i uke 26. Teller dager og uker til de er ute!!

Lykke til videre i alle fall!!!

Takk takk:)

ja det er ett mirakel,og vi gleder oss bare mer for hver dag,svangerskapet har gått veldig bra hittil,men måtte sykemeldes tidlig pga bekkenløsning,jeg står hele dagen på jobb.Og det gikk ikke så bra i lengden.jeg gjør litt av gangen her hjemme,og hviler når jeg må,så det går veldig bra.(Er 100% sykemeldt nå)

Men jeg kjenner ett STORT ansvarspress for og klare og bære frem disse små miraklene,og å holde de der inne så lenge som mulig.Er veldig redd for att noe ska gå galt,men prøver å tenke positivt,det har jo gått veldig bra hitill. :)

Tenker ofte på den følelsen når man snuser in babylukten fra de små,tenk å få snuse på tre stykk:D det blir lykke det!

Lykke til videre til dere også :)

Obs,har prøvd tvillingforum,men det skjer lite der

hei hei kjærlighetsfrøene=) først vil jeg gratulere deg masse! jeg går med tvillinger i uke 33 og tenker at et barn er en glede, og to barn er to gleder. og tre barn er TRE gleder!;) du er kjempe heldig, også så morro at det har skjed "naturlig" også!:o)

bare lurte på hvem uke du er i?

lykke til videre!=)

Annonse

heisann kjærlighetsfrøene:)

tenker på deg:) leser innleggene dine og håper det går bra med deg:) stooooor klem:)

i gjennomsnitt blir det født 5 par trillinger i norge kvart år...kankje du kunne prøve å komme i kontakt med noen av de? kammeraten min har som sagt trillinger og han har god kontakt med noen av de som fekk trillinger samme året...du kan tenke deg når de besøker hverandre, 6 hyperaktive 2 åringer....veldig greit med tanke på barnevakt også...

Hei Maria Isabell og Tusen takk! :)

Allt går greit,og vi skal på ordinær ul på onsdag,så nå er vi så spent på om allt fremdeles er bra med de små,og om vi får se gutter/jenter el litt av hvert.

fikk beskjed om att 2 av de kan være eneggete.:)vi får se.

Jeg har veldig lyst til å komme i kontakt m flere trillingforeldre,kan jo være greit å få litt info fra de med erfaring,det er mye å tenke på for tiden :)

Du kan sende meg privmld på min profil her.

Klem tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...