Gå til innhold

Helt genialt treningskonsept for oss i Oslo..


Slettes

Anbefalte innlegg

Er med i det første kullet i et nytt konsept hvor en trener med barna.. Vogna blir brukt som motstand i både oppover- og nedoverbakker ute og barna er levende manualer i ulike øvelser inne..

 

Frem til nå har vi vært masse ute på grunn av det gode været her i Oslo, men dette her er helt knall og jeg har allerede gått ned tre kilo og tatt av "30 cm" fra overskuddslageret mitt på kort tid..

 

Jeg kan på det varmeste anbefale dette kurset til alle som ønsker å komme i form, ta av noen kilo, få GOD veiledning innen kosthold og flott oppfølging av kurslederen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heya..

 

Jeg skal ut nå om kort tid å møte gruppa og så på julebord i kveld så jeg legger bare en link til siden.. Kan forklare mer i morgen om hva vi gjør og hun som driver det..

 

http://www.mommyandme.no/

 

Dette er kjempemorro og jeg ser alt resultater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heya igjen..

 

Lovte å komme tilbake med litt erfaringer og info om kurset og treneren..

 

Hun som driver konseptet er utdannet personlig trener og har jobbet og undervist innen kost og helse i mange år.. Kjempekoselig dame som var utrolig flink til å dra en litt for tykk og sliten kropp i gang etter altfor mange late måneder etter fødselen.. Godt noen tok tak i meg, for jeg får virkelig ikke lov å sluntre unna når vi treffes og slik tror jeg de andre på kurset også føler det - personlig oppfølging så det holder.. ;o)

 

Vi har fått en del info om hva en bør spise og holde seg unna.. For oss som også ammer ennå så er det spesielt gitt en del føringer på mat og trening.. Melkesyre i melka osv..

 

Vi har fått en del tips underveis på enkelte ting vi skal gjøre fra den ene uken til den andre - små ting som tydeligvis gir gode resultater.. Vil ikke gi ut hennes tips her for det synes jeg passer dårlig..

 

Vi får alle også et spesielt hjemmetreningsprogram vi må jobbe med og dette er så vidt jeg forstår helt individuelt satt opp for hvert enkelt deltaker.. Jeg får mitt i morgen så hva jeg skal bedrive romjulen med gleder jeg meg til å finne ut av..

 

Ellers er vi ute på bl.a. powerwalk-turer - dvs. turer i full fart med vogna og stopper gjerne ved benker osv og gjør ulike øvelser.. En jogger, går fort og gjør ulike ting.. Inne har vi til nå bare vært en gang og da hadde vi en del trening med barna og for øvrig manualer for styrke..

 

Jeg kan faktisk ikke få skrytt nok av dette opplegget og er strålende fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...