Gå til innhold

Er ikke hysterisk, men...


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

lurer litt på småting i fht inntak av diverse.

Prøver ikke å være hysterisk, men etter en SA i sommer, er jeg litt mer skeptisk nå. Hva med nesespray? Er pottetett i nesa *puhh*

Og kaffe? Drakk masse kaffe i helga og ikke minst en haug av alkoholfrie drinker/brus o.l. MASSE sukker! Var på tur skjønner dere.

Kan dette risikere en abort tro? uff, vil ikke være nerøs heller:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk saltvansspray,eller dråper alt etter hva du liker best,dette fås kjøpt på apoteket,dette er ikke fare for babyen i det hele tatt.

 

Du bør ikke drikke mer enn max to kopper kaffe til dagen og da må du ikke drikke annen koffeinholdig drikke. Om du gjør dette en dag eller to,for så å roe ned,tror jeg ikke at dette skal fremprovosere en abort,det er nok hva du gjør hver eneste dag,som teller her.

 

Sukker fremprovoserer ikke abort,men kan gjøre slik at barnet blir stort,noe som ikke er bra hverken for deg eller barnet. Igjen er det var du gjør i det daglige og ikke hva du gjør en dag eller to,er min mening. Har ingen referanser på dette.

 

Jeg har fått høre at jeg er ganske hysterisk,siden jeg følger ting som står på matportalen.no angående hva en kan spise og ikke spise,hva en kan drikke og ikke drikke. Jeg følger også råd som jm gir meg,som det å bruke graviditetsbelte.

 

Forstår at du er nervøs for å miste,det er jeg også,derfor forholder jeg meg til det som står på disse sidene og følger det som blir anbefalt,da kan jeg i alle fall ikke klandre meg selv om noe galt skulle skje.

 

Bare for å understreke det,så tror jeg ikke,jeg er overbevist om at du ikke har utsatt ditt ufødte barn for fare.

 

Kos deg i graviditeten din,håper du får en fin graivditet.

 

ps.når i august er det du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...