Gå til innhold

Ava Elisabeth! Mange meninger, please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått mange blandene meninger om navnet.

Derfor vil jeg ikke kalle min lille prinsesse det om "ingen" liker det.

Så, HVA SYNES DERE?

Jeg elsker navnet..

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin sammensettnig...elissbeth er nyyyyyyyyyyyyyyyydelig ava er ok...men navnet er laaaangt...håper du har kort etternavn

Skrevet

synes det er kjempefint. kjenner mange med 6 stavelser i navnet.

Skrevet

min datter har 2 etternavn og 2 fornavn med 6 stavelser...det er aldri plass til å skrive navnet hennar og det er litt tungt med 6 stavelser, men falt så pladask for navnene hennar at eg bare måtte:) så derfor håper eg etternavnet ditt er Då eller Bø eller noe:) men navnet er veldig fint:)

Skrevet

For et pent navn, falt pladask.. Hehe. Gå for det du :o))

Skrevet

he he høres ut som kjendishermeri- datteren til ryan phillippe og reese witherspoon heter det, men whatever. ikke spesielt pent synes jeg- eva elisabeth er finere

Skrevet

Synes ingen av navnene er så veldig fine, men kombinasjonen er bra, navnene passer sammen, ikke vanskelig å si. Men jeg ville ikke brukt det hvis jenta får to etternavn, det blir litt mye...

Skrevet

Nja, skeptisk. >Jeg synes det er litt too much!! Ville heller bare døpt henne Ava, enkelt og greit. Mens Ava Elisabeth blir litt tungt synes jeg. Og litt klissete sukkersøtt:)

Skrevet

Jeg synes det blir litt 'mye' - og ville droppet Ava og kun kallt henne Elisabeth.

Skrevet

Spesielt

Elegant

Kjempefint

Vakkert

Skrevet

kjempe fint.... =0)

Skrevet

For et fint navn. Tusen takk for flott navninspirasjon til min egen lille i magen. Jeg vil kalle hun Ava.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...