Gå til innhold

hva gjør jeg bare lufte tankene,

2 herlige gutter og 1 mann=)

Anbefalte innlegg

jeg har hatt mensen nesten annen hver uke siden minsteman ble født i mars... legen min sagt det er sånn pga p piller osv...... så ikke no farlig...

men nå har jeg ikke hatt mensen siden 30 oktober altså 1 uke over tiden nå... hjelp...

Har 2 nydlige gutter på 9 mnd og 2,5år... men en til nå.. nå som jeg endelig skulle ut i jobb og gjøre noe med "mitt" liv....

men er mot abort... vi er gift... men bare en inntekt... det går bra, nå med 2 voksne og 2 barn men holder intekta til 1 til 5 stykker i 1 -2 år til?

er åpen for å få en til jeg bare 1 problem jeg er ute 2 ganger i året med jente jengen min og seff var det forgje helg... virkning på fostret???

dette er bare tanker måtte bare få ut...

Fortsetter under...

Hei! Eg trur ikkje du skal tenka så mykje på den fuktige kvelden din:-) Hadde du gjort mykje skade på fosteret,så hadde det nok endt i SA, det sa i allefall legen min til meg.

Ser det kan bli tøft med tre små på ei inntekt ja, men sidan det er så tett mellom dei, har dåke vel det meste av utstyr o.l.? Blir ikkje så ekstremt mykje utgifter ekstra på ein til, uten om at dåke mister di lønn? (eg har ikkje barn endå, så eg kan ikkje uttala meg, berre mine tankar:-)

Har du fått jobb? Kunne jo jobba eit halvt år nå, så får du opparbeida deg permisjon? ev. meldt deg på eit studie på universitet til hausten, så går du rett i fødselspermisjon, då får du fødselsstipend og forsørgarstipend per barn.

Lykke til iallefall:-)

Nei, trur ikkje du må ha fast jobb. Men det står at det du tjenar i 6 av 10 mnd før fødselen blir det du får utbetalt i permisjon:-) Så i utgangspunktet trenge du å få lønn i 6mnd mnd for å få rett til permisjonspenger. :-)

Eg har 20% fast og 12% ikkje fast, har nettopp byrja permisjonen min og eg får utbetalt for 32% :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...