Gå til innhold

På fryseforsøk....

Anbefalte innlegg

Tar dere EL-tester da og når den er pos da er det bare å dra? Tester dere morgen eller ettermiddag?

For oss som har ca 16 timers kjøring til klinikk, hvordan vil det da fungere?

Om det ikke fungerer denne første gangen så vil vi jo prøve ganske snart etterpå igjen, da i naturlig syklus, så fremt vi får egg å fryse ned??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136256759-p%C3%A5-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer litt an på om du skal sette inn i naturlig eller stimulert syklus. Jeg må stimuleres (har litt lange og uregelmessige sykluser). Da er det litt enklere å planlegge.... Starter da med progynova 1.mensdag og ultralyd 11.syklusdag. Sannsynligvis innsetting rundt dag 17 - 20.

Er du i gang med planlegging av fryseforsøk allerede? Du er vel midt i IVF-forsøk? He he.....kjenner til det, altså! Greit å vite hvor veien evt.går videre! Men håper du lykkes nå!!

Hilsen din fremtidige (forhåpentligvis) rugekompis:)

Hehe=)

Det blir vel mest sannsynlig i vanlig syklus da jeg har syklus på 27 dager, EL på dag 13, TR på dag 27...

Hehe, ja her planlegger vi=) Greit å vite hva som blir alternativet om det ikke går på første forsøk, så kan en prøve å samle tankene om noe annet liksom...=)

Bruker å virke for min del når negative ting oppstår, er ikke flink å bearbeide, det bare skjer av seg selv=)

Ja når var det du skulle inn igjen? Glemmer så fort.. lurer på om det er en bivirkning.. hmmm.. hehe=)

Ja jeg har det og derfor er jeg så usikker på mengden med sprøyterog bare en UL i forbindelsen med det...

Og vi setter inn enten 19 eller 20 des=) så koselig å ha følge så nære=)

Mannen min har dårlig kvalitet på svømmerne sine, der er muligheter for at vi kan klare det selv men de er små så de tilbød oss hjelp... samtidig har jeg nesten todelt livmor og en sykdom som gjør att imunnforsvaret mitt er høyere enn ormalt, og derfor har kanskje kroppen min vanskligheter med og akseptere noe.. derav de to tidlige SA`ene mine tidlig i år sikkert=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...