*Mamma-i-Mars* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 hav har dere ned i softbagen?dyne eller voksipose eller hva???
Minnie Mom Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal kjøpe Lammy pose og ha oppi. Når det blir vår blir det lammeskinn og dyne.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg får ikke plass til voksiposen så jeg må ut å kjøpe lammeskinnspose eller dunpose...
Bumpan Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Passer ikke sannsynligvis voksien i sportsvogndelen? Tenker paa og kjöpe en brukt Teutonia til min paa 9 maaneder og har voksipose. Trenger og passe denne vinteren. Hva tror du?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Voksiposen passer fint i sportsvogna, men ikke i softbagen eller hardbagen. Jeg må derfor kjøpe ny pose nå, men kommer til å bruke voksiposen senere.
*Mamma-i-Mars* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 jeg prøvde med sauseskinn ned i softbagen å den passet ikke, eller vist den er nedi så er det ikke plass til noe annet.. å posen jeg har er det heller ikke plass til,,,,,
storbil Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Hei:-) Jeg har brukt en thermo pose fra simo med lammeskinn inni frem til nå. Har også brukt dyne nedi s.bagen. Men nå er gutten min straks 8 mnd og softbagen er for liten. Så nå ligger han i voksiposen i sportsvogn delen. Har vurdert å kjøpe vognforlenger, men det har vært vanskelig å få tak i. Softbagen kan jo gjøres om til pose, så det har jeg tenkt å gjøre til våren når han ikke trenger voksiposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå