stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 det starta da dattra mi var ca 1,5 år gammel, vi var ut på vinterføre å kjørte bil, plutselig så begynte hun å si pass deg pass deg, mange ganger, det ble en automatisk reaksjon der vi bremset ned å kjørte veldig rolig,det er vi glade for, det kom en elg springende over veien, hadde vi kjørt i samme fart som vi hadde, så hadde vi ikke greid å bremse ned nok å det hadde blitt en smell... noen måneder senere var vi på tur til oldemoren til jenta, da skjedde det samme, like før vi kommer til oldemoren så er det en skarp sving, like før denne begynte hun å si det samme, pass deg pass deg, da ble vi nesten redde, vi kjørte enda roligere, å det kom en bil i vårt kjørefelt i svingen, men det gikk bra denne gangen også. jenta mi var 2,5 da jeg var 8 mnd på vei med lillemann, så fikk jeg akutte magesmerter, vi kjørte jenta til besteforeldrene å dro selv til sykehuset, var ingen av oss som sa hva vi skulle iom at vi ikke viste hva som kom til å skje,siden jeg fortsatt hadde en mnd igjen. det hele endte i akutt keisersnitt. dagen etter skulle pappaen hente jenta til besteforeldrene, da kunne de fortell når han kom at det første jenta hadde sakt da hu voknet denne morgenen var at snart kommer pappa å henter meg,så skal vi se på babyen til mamma som har kommet ut.. ingen hadde jo fortalt henne noe som helst...
samboer87 Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 spoooky! hva er det det ordet betyr at hun er synsk?fikk frysninger jeg..
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 jepp,ekkle greier,får håpe det var ren tilfeldighet, 1 år siden sist hun sa noe slikt nå. det betyr klarsynt...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 tror hun er klarsynt ja.. så morro da :) men er litt skummelt også!!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Hei.. Jeg er også klarsynt. Og det er ikke ekkelt. Tror jenta di er et krystallbarn. Hun er garantert klarsynt, og når hun er 5 år ca vil hun begynne å fortelle om hennes usynelige venner (hjelpere) ikke få panikk!!! Det er bare fint at hun er det!
Lille Luna Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Så spennende! Jeg synes du skal være stolt av ha ei slik datter:-)
Katta & Lille Plom Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Har hatt lignende opplevelser med min datter: Hun satt på kjøkkenbenken med ryggen mot vinduet, jeg sto mot henne og gav henne yoghurt og så ut av vinduet. Så begynte hun å si pus, pus, pus, og fire sekunder etter kom katten vår snikende gjennom gresset ute i hagen. Hun satt fortsatt med ryggen mot vinduet. En annen gang skulle vi på kjøretur for å se etter fine hyttesteder, da hun begynte å si "famme, famme", som betyr farmor. Telefonen ringte, og gjett hvem som ringte for å invitere til lunsj. Farmor, selvfølgelig. Jeg har det slik selv også, og min mann, men ingen av oss er vel det vi vil kalle klarsynte. Mulig man kan trene det opp hvis man har snev av det. Det tror jeg egentlig alle har hvis de tenker seg om. Uansett er dette sider av et barns personlighet som man må regne med på lik linje som hvilket kjønn barnet er og hvilken yndlingsfarge h*n har. Men jeg synes dere burde skamme dere, dere som synes det er ekkelt. Har ikke menneskeheten snart kommet så langt at vi igjen kan erkjenne at det finnes flere lag enn det rent vitenskapelige sløret vi hyller oss inn i? Dette har ikke noe med hekseri og svart magi å gjøre, det er ikke mørkt og farlig, det er en del av vår tilstedeværelse! Alvorlig talt, folkens... Dette temaet tilhører ikke lenger bare de sære og utstøtte, det er deres jobb å sørge for å holde det allment akseptert som samtaleemne. Gratulerer.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Ei over her skriver at hun vil kanskje fortelle om usynlige venner/ hjelpere når hun er ca fem. Vær obs på at dette kan komme mye tidligere så ikke du blir skremt ;-) Har en gutt på snart 3,5 som forteller oss mye rart og har en "bror" som forteller han disse tingene. Denne "broren" begynte han å fortelle om fra før han fylte 3 år.
samboer87 Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 syns det er skummelt alikevell jeg...vi har en greie i familien hvor mamma mormor og meg drømmer en helt lik drøm før noen dør at de andre som er døde kommer å henter personen...senere dør personen! ikke sånn akkurat med en gang men ca innen 1 år..! Selv har jeg hatt "syn" vor jeg ser ting og de skjer noen mnd senere.....noen som vet hva dette er ? er det normalt??
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Ja, er ikke farlig ;-) Jeg har det en del slik selv, min mor har litt av det, og hennes mor har litt av det og hennes mor igjen hadde det mye og sønnen min har det. Er normalt, men folk har det i forskjellig grad, du er ikke gal eller noe, hehe.
samboer87 Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 hehe bra å høre! en slags sjette sans eller noe kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå