rødhetta...- Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hei.jeg forstår meg ikke på kroppen min om dagen, jeg hadde ømme brystvorter(noe jeg aldri ellers har i sykluser bare v forrige graviditet) og kjempe vonde pupper, fikk tr igår men puppene er like vonde, somregel avtar det ømme når jeg får tr..jeg blødde veldig lite i forhold til vanlig, i dag kommer det bare litt blod på papiret ikke noe mer. er kvalm, tok en test, den var negativ. Altså både blødning og neg test, men føler meg rar, i tillegg har jeg fått urinveisinnfeksjon som jeg også kun hadde v forrige graviditet..noen som har hatt tr og likevel vært gravid??
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hmm..dette var rart gitt. Er i grunn det jeg kan si. Er ikke noe fasit på dette, men siden du blør og har negativ test, så er du nok ikke gravid. Puppene kan jo være symptom på mens...hvis du ikke har hatt det før, så kanskje det begynner nå? Nei, aner ikke jeg asså. Sorry:-(
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Det går ann å ha tante rød på besøk og alikevell være graivd,hadde det akkurat likt deg,tok en test,men negativ, tre uker etter tok jeg en ny test og den var positiv,så jeg lurer på om jeg kanskje er lengre på vei enn det jeg tror jeg er,så jeg kommer til å be om å få en tidlig ul,slik at jeg kan finne ut av ting.
rødhetta...- Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 takk for svar, ja hvis du ikke har hatt el siden tr så er du sikkert lengre på vei, spennende da. Hvor lenge hadde du tr?Syntes du den mensen var andeledes??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå