Gå til innhold

Uglemamma:)


SuperMoM <3

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg synes jeg har sett nicket ditt før.Ikke nå i det siste,så lurer på hvor gammel ditt første barn er?

Kan hende det er noen med lignende nick da,men jeg må bare spørre:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :D

 

Jeg hang veldig mye her inne i fjor... Isa er 14 måneder nå, og de jeg var mye med her inne var Fertila, tillab,amanda med spirene etc... Mange godjenter :) Og andreeea...*savne savne* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det!!:P hehe..

Min sønn er 15 måneder og 1 dag:p hehe.Husker jeg såg deg her inne,men måtte bare spørre for å være sikker.

 

Der var ikke du som var tatovør vel?Nei,nå tar jeg sikkert helt feil her:p hehe

 

Det var ikke så mange jeg pleide å snakke fast med akkurat,for jeg kom inn hit ganske seint da jeg gikk gravid med André.Kom inn tidlig denne gangen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,for en husk du har da ;P Joda, jeg stikker nåler i folk :)

 

Ikke det at jeg får kommet meg på jobb igjen noe særlig nå...Skal jobbe i julen, bor i utlandet nå, så har ikke jobbet her borte.

 

Er heldagsmamma, og det ser jo ut til at jeg fortsatt blir det...

 

Men,er bare 5-6 uker på vei,så har ikke sagt noe på jobben ( Jeg har permisjon fra studio så lenge jeg trenger det nå, sånn for å få familien i gang ;P ) ennå. Sier ifra til dem når jeg kommer hjem

 

Du het bare Jolene84 kanskje? Ihvertfall ikke med en bamsemums,sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jo,jeg husker det fordi jeg hadde så lyst på en tatovering på det tidspunktet,men fikk jo streng beskjed om at jeg ikke måtte gjøre det:p hehe.. Jeg har tatt to etter det svangerskapet for å si det slik:p Fikk jo god tid til å tenke de ut.Hehe..

 

Må jo være gøy å jobbe med noe sånt:p hehe.. Jeg er selv helt hekta på sånt:p

 

Ja,sånn blir det når man får barn igjen så tidlig.hehe.. Jeg såg at du hadde mista for 1,5 måned siden? Jeg mista selv (ma) i slutten av august.7-8 uker på vei.

 

Det er jo greit det da.sånn at alt kommer i orden:) På ferie nå da eller?

 

Ja,det var kun jolene84 da:p bamsemumsen er fordi jeg var på ultralyd i uke 8+1 og da lignet den lille på en bamsemums:p *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forresten at jeg har sett fertila her inne nå også.for en uke siden eller noe? Hun skrev å med aa og sånt.usikker på om det er den samme,men mente jeg kjente igjen nicket hennes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah,hadde vært kos å ha Fertila tilbake igjen her inne ja :))) Hun var herlig!

 

Flink du har vært da,- jeg har dødslyst på tattoovering igjen,men har ikke kommet meg så langt ennå. ventet til jeg var ferdig med amming, men det var jo bare for to måneder siden...Og nå er jeg gravid igjen,- så det ble ikke tid...Skulle liksom begynne på noe i julen,men men...Får vente et år til,eller to ... :)

 

Vi har flyttet hit pga gubbens studier... Han skal gå på skole til juni,så da får vi akkurat sneket oss hjem før vi blir 4...Herrjøje,det skal bli rart!

 

Hehe,bamsemums... Jeg og vil se!

Og, ja, jeg er faktisk ikke trist ang å ha mistet forrige spire...Slik jeg ser det var ikke alt i orden da, og spiren kom jo tilbake en måned etter ,sånn ca... Nå føler jeg meg dessuten så uendelig mye mer gravid enn da jeg fikk forrige positive test...

 

Men, nå må jeg hjelpe Gubben litt. Vi snakkes,Jolene... Gleder meg til prat og mas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Hadde vært kos:)

 

OI!Skulle ikke man ta tatovering når man ammet altså?:/ Ja,men da vet jeg det til neste gang.Fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet her:/

Jeg spurde inne på en gruppe om tatoveringer om en kunne det og det sa de jeg kunne,skjønner nå det ikke er alle som har like mye peiling! sukk! huske på det til senere:)

Har du mange?Dumt spm kanskje:p hehe. Jeg har så svin lyst på en i korsryggen,men skal vente til jeg er ferdig med små:P Ikke en sånn tribal som alle har,men en alv:p En halv naken alv vel og merke.hehe. liker den veldig godt:)

Ja,det er jo jaggu verdt ventinga iallfall:)

 

Aha.Jeg forstår:) Hvilket land er det dere bor i nå da?

Ja,blir rart her også.3 blir 4.Hehe.. Med så kort tid imellom:p

 

Det er bra.Ikke at det gikk gale,men at du ser det slik.

Jeg vet at også at ting ikke var som de skulle siden det gikk den veien,men var trist på 2. ultralyd da hun sa det ikke såg bra ut.. Var 7-8 uker og der fantes ikke noe foster i fostersekken.Var bare litt dårlig,men hadde ikke de tegnene jeg har på graviditeten nå for å si det slik.

Det er bra det gikk bra igjen for oss begge:)

 

Hehe.. Ja,du får gjøre det:p Akkurat vært på jobb jeg. (vasker en barnehage på kveldstid.orket bare ikke gjøre det på fredagen.hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sikkert bare jeg som er overforsiktig ang amming og tattoo... Jeg slet veldig med ammingen og ville ikke risikere noe som helst da jeg ammet, samt at jeg kommer til å ta en "rimelig" stor en neste gang,dvs hele armen tenker jeg... Og ville ikke ha så stort sår når jeg holdt nurket hele tiden og sånn...

 

Joda,har litt fra før av... Dekket hele venstre arm, høyre legg fra fot til kne, korsrygg, halve andre armen, noen små runer på venstre side og 666 bak øret ;P

 

Vi bor i Wales nå...Veldig koselig sted :)

 

Hvor gammel er barna du har fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha:p

Trodde det var sånn skikkelig fy fy å tatovere seg når man ammet nå jeg:p hehe.

Skjønner deg godt der.Ikke så greit å amme om hele armen er et "sår".Da er det nok best og vente ja:p hehe

 

Har ikke noen store jeg.Tør bare ikke:p hehe.. Har 5 stk da,men de to første jeg tok,har jeg lyst å bygge litt på."reparere" de med andre ord.vil ordne litt med den djevelen på armen.er veldig liten og veldig kjedlig!

666 altså? tøft:p

 

Har hørt at det er veldig koslig der:) Har ikke vært der,men et sted jeg gjerne kunne reist på ferie til.

 

Har bare et barn.Han er 15 måneder og 2 dager:) Gleder meg derfor til et nurk til:) Har egentlig lyst på "bare" to,men får jo se hva fremtiden bringer:p hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isa er 14,5 måneder... Skal bli gøy å se henne som storesøss :))))

 

Høres ut som du er litt hektet på blekk du også ja :)

Ble kort det her,men må løpe ;P Talast igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah,er helt enig,det er definitivt kunst. Jeg hadde jo håpet på litt vondter nå i julen på armen,men den gang ei :) Å så "trist" ;P

 

Hellane...tenk at jeg er gravid igjen... Det er liksom for godt til å være sant. Har jo tenkt og planlagt at jeg skulle være gravid det året her i Wales,at det hadde passet livet mitt aller best i forhold til jobb og alt... Og jaggu klaffet det...

 

Krysser fingre masse for at dette går kjempefint ( Og at det ikke er sekslinger ;) )

 

For ikke å snakke om... Hadde ville h@#%ete med lang fødsel og ammeproblemer forrige gang... Og joda, er klar for å gjøre det igjen...Hvor dum kan man bli? ;P Men jøje så verdt det er til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen.. Fikk ikke med meg at du hadde svart jeg:p

 

Kunst er det:) Synd du ikke fikk gjort det denne gangen da,men det er jo noe enda større å gle seg til:) Jeg gleder meg til min neste:) hehe

 

hehe.. Er ikke det bra da? At dere fikk det til å klaffe helt perfekt?:) Er jo kjempe flott at du ble det når du allerede hadde planlagt det;)

 

Gikk kjempe flott på ultralyd forresten:) Den lille var kjempe sprelsk:p var jo gøy det:p hehe.fikk ikke noe skikkelig bilde da,men fikk iallfall se at alt var bra:)

 

Ja,hadde en helt forjævlig fødsel selv.Ikke noe gøy å bli satt i gang og ingenting vil skje!Og når de finner ut at ingenting skjer,så skal de sette meg helt totalt i gang med både å ta vannet + sette meg på drypp.. som var på 160 på slutten! (takk for at epidural finnes) Knekt halebein og greier. Amme problem hadde jeg også.Har nå et arr over halve brystvorta mi!! Takk for at det derimot finnes amme skjold slik at den ble "helet" igjen:p hehe..

Og jeg også er helt og fullt klar for å gjøre dette helt på nytt igjen:p Vi kvinnfolk er virkelig rare:p hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempespent...Skal til legen i morgen.... Og får ultralyd i tilegg sa de... Var ikke så bekymret for alskens tull forrige gang...Denne gangen får jeg jo angst bare det er litt farge på papiret.... Sukk, skal bli deilig å få bekreftet skikkelig at alt er i orden i morgen....Håper jeg selvsagt...

Teit å være så bekymret...

 

Veeeldig fint å høre om din sprelske mageboer ! Herlig følelse!

 

Har kommet til Norge nå, men har bare en laptop på deling jeg g gubben,så ikke masse BiM på meg akkurat nå...

 

Skal gi oppdatering i morgen etter legebesøk...tvitvi!

 

Føde med knekt halebein???!!! Auuuu...Stakkars vennen! Og jeg syns jeg hadde det gale...kremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!Du får ha masse lykke til da:)

Jeg var kjempe nervøs for akkurat det samme.Litt farge (uansett) så tenkte jeg at det var noe gale.Så derfor var det veldig godt å komme seg på ultralyd for å se at alt var i orden.

Essda,er sikker på at alt er i orden:) Er bare greit å få det bekrefta:)

 

Ja,kjempe herlig:) Lignet på en alien da:p hehe

 

Hjemme for julen?:) Herlig:) Du får jage han litt bort når du vil sitte der;p

 

Det må du gjøre:) Krysser fingrene for at alt er helt sånn som det skal være:) og det er det nok:)

 

Hehe.. Nei,det knakk under fødselen:/ Hadde en veldig stor gutt i magen min skjønner du.Er bare kjempe glad for at jeg hadde epidural.Hehe..

Kunne ikke sitte på flere måneder.Eller klarte å sitte,men fy f..n så vondt det var!! Glad den smerten er over.Håper på at det ikke skjer igjen:p Hadde jo hodemål på 39cm den "lille".hehe..

Tenker ikke noe på det med tanke på neste fødsel.Det er jo så forskjellig fra gang til gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag er jeg så nervøs at jeg er kvalm... Blør litt sterkere i dag nemlig.... Uuuuff..... Kan ikke klokken bli kvart over fem litt raskere??? ..... Prøver å forberede meg på dårlig nytt men blir bare trist av det... :(((

 

Enten er jeg glad i kveld,eller så melder jeg meg ut..... *fryser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa.. Det går nok bra skal du se.Er mange som har blødd.Jeg har også hatt blødninger.Trodde jo jeg hadde mensen 17.oktober for å si det slik.det var det jo ikke da.Pluss 4.november blødde jeg.trodde det var mensen da også.

 

Du får fortelle hvordan det går da.Jeg krysser fingrene mine for at alt går bra med den lille.

 

Lykke til."Bare" 2 timer og 10min igjen nå.. tenker på deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...