Gå til innhold

magen


Jannamor

Anbefalte innlegg

Hvor fort får man mage? Fikk dere mage?

 

Jeg er 5+4 og magen er ballong. Må bruke joggis for å si det sånn. Kan ikke lukke en eneste bukse.

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ut som om jeg har førstedags mensenmage...: :) Rimelig oppblåst for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Klarer nesten ikke bruke noen av buksene mine.. Er 8+2 i dag, og syns selv at jeg ser en liten mage.. :P Sikkert bare innbilning men.. Har vel et par bukser jeg kan bruke nå. Har gått som en slask i noen uker nå, hehe. Men har kjøpt en del tunikaer og strømpebukser og det er jo ganske praktisk syns jeg. Siden jeg har termin i juli får jeg brukt tunikaene da og. Så det er et tips fra meg! :) Det er jo in nå og så.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gått over til mammabukser allerede!!!! Er 9 uker på vei, men dongeribukser kan jeg bare glemme. To personer har allerede sett på meg at jeg er gravid, UTEN at jeg har sagt noe til dem.. Så her går det fort i svingene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær beredt på at lufta går ut av magene.. D er bare luft..Ingen har gravidmage så tidlig=) D hadde ikke denne luftmagen heller=) Men magen kommer og d er gøøøøøy=)=) Gled dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er bare 4+3. å jeg bruker bare joggebukser. takler ikke at d trykker på magen. har ingen mage enda men. synes d er skikkelig ekkelt... viss d klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...