Gå til innhold

Hvor stor er babyen i uke 10? Jeg skjønner ikke dette jeg..


go'matræva og lillegutt

Anbefalte innlegg

Jeg var på ultralyd i går da jeg var 10+0, og i følge legen var spiren 2,4 mm lang, men jeg får ikke dette til å stemme med at jeg skal være 10+0? På Min egen side står det at spiren skal være 6,5 cm nå, og i følge Babyverden skal spiren være ca 3,3 cm nå.. Jeg får ikke dette til å stemme jeg? I følge Babyverden ser det ut som om jeg er i begynnelsen av uke 9? Jeg har jo ikke lyst til å bli satt tilbake ei uke, når jeg har ventet så lenge på å komme så langt på vei som jeg er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det opplyses om forskjellige ting på de forskjellige nettsidene, ikke godt å vite hvem og hva man skal tro på. Bare en liten sak om hvor mange slag hjertet slår pr min, har variert med 100 slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

jeg har vert paa 2 ul, en gang i uke 6, aa da va fosteret mitt 6mm, saa varr jeg no paa torsdag da var jeg 8 og 3 dager paa vei og da va fosteret mitt 17 mm, fikk du ikke ul bilder da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen, jeg fikk og en sann svangerskaps bok med legen min, der staar det at i uke 10 skal fosteret vere mellom 33 til 41 mm, og veie 2.5 gram til 4 gram, denne boken har stemt noyaktig med veksten paa mitt foster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk en sånn bok jeg også, og det stemmer det du sier, så jeg må vel kanskje bare innse at jeg ikke er så langt på vei som jeg håpte.. Men men, bare jeg får en sunn og frisk baby, så klager ikke jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...