Gå til innhold

Lykken var kortvarig....


Charla

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet den lille. Skulle vært 6 + 6 idag, men blør på 5. dagen og vet det er borte. Skal til ul i morgen for å få bekreftet, men jeg føler det på meg. Det er borte. Etter over 3 år med prøving på nr to var jeg i en lykkerus de to siste ukene. Nå er jeg helt knust. Graviditetstesten viser fortsatt positiv, men vet jo at hormonet kan sitte i kroppen opptil flere uker etter sa. Jeg tror forresten det har vært dødt lenge. små klumper og så og si ingen smerter. Jeg tror ikke jeg orker å prøve mer. Lykke til til alle dere her inne! Ønsker dere et fantastisk svangerskap og mange nydelige babyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh,så trist.... *Klappe på* Ikke gi deg, selv om det selvsagt må være uendelig hardt og vanskelig å prøve og prøve for så å bli skuffet...

 

Jeg mistet for 1,5 måneder siden.... men ser ut til å ha fått ny spire en uke etter den andre forsvant...eller noe sånt. Ikke gi deg du. Vi skal krysse fingrene for deg XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så grusomt. Jeg ble gravid etter prøverørsforsøk, vi hadde da prøvd å bli gravide i 2,5 år. Jeg mistet i uke 6 og var helt knust. Noen dager der tenkte jeg at jeg aldri kom til å orke mere prøving...Ville bare gi opp...

Men nå sitter jeg her snart 9 mnd senere med en ny spire i magen.

 

Du må ta deg tid til å sørge, det er så vondt, men jeg håper du ikke gi opp for du kommer helt sikkert til å få det til igjen.

 

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du snart blir gravid igjen!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...