Charla Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har mistet den lille. Skulle vært 6 + 6 idag, men blør på 5. dagen og vet det er borte. Skal til ul i morgen for å få bekreftet, men jeg føler det på meg. Det er borte. Etter over 3 år med prøving på nr to var jeg i en lykkerus de to siste ukene. Nå er jeg helt knust. Graviditetstesten viser fortsatt positiv, men vet jo at hormonet kan sitte i kroppen opptil flere uker etter sa. Jeg tror forresten det har vært dødt lenge. små klumper og så og si ingen smerter. Jeg tror ikke jeg orker å prøve mer. Lykke til til alle dere her inne! Ønsker dere et fantastisk svangerskap og mange nydelige babyer.
LinePine85 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 :'( Jeg føler så inderlig med deg. Ikke gi opp! Trøsteklem fra meg
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Ååååh,så trist.... *Klappe på* Ikke gi deg, selv om det selvsagt må være uendelig hardt og vanskelig å prøve og prøve for så å bli skuffet... Jeg mistet for 1,5 måneder siden.... men ser ut til å ha fått ny spire en uke etter den andre forsvant...eller noe sånt. Ikke gi deg du. Vi skal krysse fingrene for deg XXX
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Huff, det er så grusomt. Jeg ble gravid etter prøverørsforsøk, vi hadde da prøvd å bli gravide i 2,5 år. Jeg mistet i uke 6 og var helt knust. Noen dager der tenkte jeg at jeg aldri kom til å orke mere prøving...Ville bare gi opp... Men nå sitter jeg her snart 9 mnd senere med en ny spire i magen. Du må ta deg tid til å sørge, det er så vondt, men jeg håper du ikke gi opp for du kommer helt sikkert til å få det til igjen. Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du snart blir gravid igjen! Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå