Gå til innhold

6 uker!


LinePine85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! :) Jeg er 8+2 i dag.. Vil også at dette skal gå bra og krysser alt jeg har av fingre og tær! Fin side dette her syns jeg. Merker at jeg blir litt småhysterisk av små ting som skjer :P hehe.. Blitt kvalm og sånn enda eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er godt å ha noen man kan få råd og tips fra underveis. :) Nei,er ikke kvalm. Bare en del murringer og svært ømme pupper. Men man kan vel få denne beryktede kvalmen etterhvert, kan man ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gratulerer!! slenger meg på her jeg, er også 6 uker i dag!! merker også kun ømmme bryster og litt oppblåst mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan man.. Jeg var veldig tøff jeg, helt til forrige fredag.(uke 7) Da begynte min kvalme. Har hatt min verste dag i dag. Har nesten ikke klart å holde på noe av det jeg har fått i meg :/ Men er jo på en måte verdt det da.. Selv om jeg gjerne skulle ha vært med og spist søndagsmiddag hos mine svigerforeldre i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg være forsiktig med å være kjepphøy angående kvalmen... Hihi! Men uansett: jeg kan godt være kvalm for nurket vårt! :) (Se der ja,der var jeg kjepphøy IGJEN... :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...