Gå til innhold

BH strl... Er 80 A større enn 75 C?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nei, jeg er ikke en gutt på 17 som er nysgjerrig på puppestrl deres ;)

Jeg har, så lenge jeg kan huske, brukt 75 C. Men nå er jo dette blitt altfor stort, så jeg må nok opp i 1 eller 2 størrelser. Men jeg har virkelig ikke peiling på hvordan dette med A, B og C- cup funker..

Hva er størrelsen over 75 C?

Skrevet

Rettelse: 75 C har blitt for lite! :)

Skrevet

du kan prøve 80 c, cupen blir som regel større når størrelsen rundt øker... ellers så r neste da 75 D, DD, E, F,,,G, ja, de finnes så høyt opp, har selv brukt det

Skrevet

Det er 75 D som er størrelsen over, og over der er det 75 DD eller 75E (begge navnene brukes).

Tallet (80, 75 etc) er bare et mål for hvor stor du er rundt brystkassa, ikke hvor store puppene er. Så når puppene vokser, må du opp i bokstavstørrelse:)

Det kan ofte være lurt å gå til en skikkelig undertøysbutikk en gang og få hjelp til å finne riktig bh-størrelse. Ofte trenger man større enn man egentlig tror:) Men nå er kanskje ikke tiden for å kjøpe en kjempedyr bh, siden puppene forandrer seg så mye akkurat nå når man er gravid.

Skrevet

jeg ville prøvd 80C eller 75D..jeg har brukt 75B og C før å kjøpte 80C i ammebh trur jeg det var...bokstaven er jo selve cupen å tallet er jo rundt hele...men du burde prøve deg frem i butikken...blei du klokere?

Skrevet

men cupen blir ofte større også hvis du går opp i tallet har jeg erfart...så en 80A har større cup enn en 70A...

Skrevet

Tallene er størrelsen rundt kroppen, bokstaven er størrelsen på cupen. Dvs hvis bhen din ikke strammer i sidene eller i ryggen så kan du enda ha 75, men har selve puppen blitt større må du opp til D. dvs 75D.. Men har du bare blitt større rundt kroppen og ikke større pupper kan du ha 80C. Har derimot alt blitt større må du kanskje ha en 80 D. Ble litt mye rot, men håper du ble litt klokere :)

Skrevet

Ja, det er klart. Men hvis puppene har blitt større, er det bedre å først gå opp i cup-størrelse, det blir mye riktigere. Hvis man ikke finner bh som er stor nok i 75DD, og må på dyr butikk for å finne noe som passer, er det lurt å prøve 80DD først, for eksempel.

Skrevet

jepp så sant så sant...:)

Skrevet

puppene ser som regel bedre ut når man går opp i cupen, og ikke i vidden : )

Skrevet

Bh-er er noe styr! Aaaarrgh! Irriterer meg over det styret altså! Jeg er ikke så flink til å finne ut om dem passer, så derfor prøver jeg dem alltid før jeg kjøper dem. Hvis jeg kjøper en bh et sted og går tilbake og kjøper sammen bhen i f.eks en annen farge (samme merke, sammebutikk, samme str) så passer den ikke lenger. Tror det er en sammensvergelse mot meg som skal ta motet fra meg og få meg til å bli mann eller noe!! Og hvis bhen passer når jeg prøver den i butikken er det ikke sikkert den passer når jeg har gått med den hjemme en dag. Hva er galt? Er det puppene mine som lever sitt eget liv og krymper og vokser som de selv vil eller hva? Blir bare oppgitt jeg... sukk.. Det er ikke alltid gøy å være dame altså.. (men kunne ikke drømme om å bli mann, de har det sikkert kjipt.. ;-) hehe )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...