Gå til innhold

Shit! Hvor ble all den gooode tiden til innlevering av???

bergen81

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg, kom til å se på kalenderen nå.. Og det er bare 9 dager til innlevering av prosjekt! Har kun fått somlet meg til teori og metode og har tusen ting igjen.. og INGEN motivasjon! Er 33+1 nå, og helt og fullstendig i min egen verden..Det er jo mye gøyere med babyblader, elendige serier på TV og ikke minst håndball-VM,,, Noen andre som har blitt rammet av panikk? Greit at jeg jobber best under press altså, men dette blir litt heftig tror jeg...

Fortsetter under...

Jeg har heldigvis ikke eksamen før jul, men prøver å lese godt likevel (begynner så tidlig på igjen etter fødselen, så jeg må være litt i forkant..). Men det er ikke lett nå, altså! Nå er det bare 6 uker til termin, og jeg tar meg stadig i å sitte og stirre ut i lufta med et fårete glis om munnen og drømme meg bort.. At tuppa spreller og turner gjør det ikke akkurat lettere å fokusere...

Håper du kommer godt i gang snart, det er jo vanligvis det som skal til.. Når man først kommer i "siget" så går det så mye bedre.. Men det var det å komme seg dit;p

Lykke til i alle fall!

Takk for det:)

Jeg hadde også store planer om å ligge i forkant før neste semester (skal ikke ha pause fra studiene), men ligger jo allerede etter med dette semesteret:(

Det går nok på et vis!! (det må det jo bare..)

Lykke til du også!

Det hjelper jo litt på at jeg har vært sykemeldt i en og en halv mnd, da.. Da får man jobba litt med pensum for neste semester:) Men det er jo også derfor jeg begynner på igjen så tidlig.

Det er vel godt at det snart er over også, så kan du ta litt ferie:)

Begynner du på igjen med en gang, altså? Hva studerer du?

Jeg har permisjon frem til 10.mars, og skal ha en eksamen i april + to i juni.. Gruer meg litt til det, for det er tunge fag.. Men det får vel gå..

Skal mannen/samboeren din være hjemme med babyen, eller tar du ungen med deg på skolen?

Jeg studerer humanistisk informatikk/kommunikasjon i Aalborg, og her slutter de heldigvis med forelesninger ganske tidlig. Så har bare hatt prosjektskriving i en måned nå,.. Gleder meg usannsynlig mye til ferie!

Studiet i seg selv er ikke så veldig krevende, har tatt en del fag i Norge før, så det gjør det jo litt lettere. Er stort sett prosjektskrivingen med påfølgende muntlig eksamen som tar krefter. Kommer nok til å skulke en del de første månedene, begynner jo på neste semester allerede i starten av februar. Men målet er at jeg i hvertfall klarer de få obligatoriske forelesningene pluss prosjektet.. Så får jeg heller ta opp igjen sånne små hjemmeeksamener hvis det skulle være noen og jeg ikke føler jeg orker det neste semester.Blir nok hardt å gå fra den lille når jeg skal på skolen, men har jo heldigvis ganske korte dager og lite obligatorisk..

Samboeren min ligger et år foran meg i studieprogresjonen, så han tar permisjon. Da blir vi ferdig samtidig og kan reise hjem til Norge når begge er ferdig, så det passer egentlig veldig greit.

Hva med deg? Tar du med babyen, eller har du også en oppofrende mann;-)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...