Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 hei..er i mitt andre sv.nå...halveis i dag faktisk:) i mitt første hadde jeg veldig mye ,sterke kynnere(trodde det var normalt),så jeg jobbet fullt og styra på...men det endte med at jeg ble sendt med ambulansefly til bodø,med høyeste dose bricanyl osv.(prem.rier i uke 30)var innlagt i 5 dager og lille jenta holdt seg heldigvis inne til uke 36+4...da kom hun ved naturlig vannavgang og var 2720g og 47cm,frisk og fin:) men som sagt så er jeg kun halveis i mitt andre,men er så bekymra for at det samme skal skje igjenn...jeg klarer liksom ikke å kose meg:(jeg ble sykemeldt i uke 15 pga.bekkenløsning,har hadd litt kynnere nå,men ikke noe unormalt...på ul.sa jm at hun ikke trodde det var svak livmorhals som var årsaken til prem.sist,men at det var prem.rier...hun sa at det er mest sannsynelig at jeg får før denne gangen også,men hvor sikkert er det?! jeg håper det hjelper at jeg tar det med ro...og at jeg slipper den dramatiske reisen engang til! det hele endte jo lykkelig sist,men de negative tankene fyller hjernen...det er så slitsomt! noen andre som har noen tanker og råd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå