Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte Suprecur fikk jeg ikke kjøpt en og en spray, kun pakning med to stk i. Går det ann å returnere en av dem (hvis man ikke bruker begge)??? Jeg tror ikke jeg har behov for begge flaskene, så jeg synes det var litt rart at jeg måtte kjøpe to (dvs en pakning, med to flasker i). Det kostet jo nesten 1200,- kr, så det beste hadde jo vært om man kunne få kjøpt èn og èn flaske til en pris av kr. 600,- i stedenfor. Men det er kanskje slik det er denne legemiddelbransjen?!?! Også sjekket jeg opp dette rundt Menopur sprøytene som jeg snart skal ha, jeg trenger 10 stk, men har igjen 1 fra sist, så jeg sa jeg skulle ha 9 stk. Da fikk jeg til svar at man bare fikk kjøpt pakninger på 5 eller 10 enheter. Forrige gang trengte jeg egentlig bare 4 enheter, sikker flere som er i slike situasjoner. Det må jo bli igjen en del hos hvermannsen. Vi er jo såpass mange i denne situasjonen, så hvorfor får man ikke bestilt opp èn og èn, det lurer jeg på. Tror ikke disse legemiddelfirmaene går konk akkurat fordi om man hadde splittet opp enhetene. Kan man returnere det som er ubrukt? (jeg ville ikke anta det men...)

Fortsetter under...

Hei!

Det med sprayen er jeg ikke sikker på, men når det gjelder menopur fikk jeg kjøpt enkeltvis på apoteket på rikshospitalet i alle fall...

Når det gjelder sprayen så brukte jeg opp en flaske, pluss BITTELITT av flaske nr to...så jeg syntes jo de kunne lagd flaskene litt større jeg da..hehe....

Åh så dumt, jeg orker ikke reise helt til Riksen bare for å kunne få en enhet (da kjører jeg opp pengene jeg sparer omtrent). Tydelig av apoteket lokalt ikke har denne muligheten.

Det burde vært flere størrelser på disse nesespray-flaskene skjønner jeg, for det er tydeligvis veldig mange som bruker bare litt av flaske nr 2 - kanskje noen bør hinte om dette til leverandøren ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...