Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er igang med mitt første fryseforsøk (etter to IVF/ICSI), og skal ha innsetting på torsdag. Dere som har vært gjennom dette før - får man sykemelding for innsettingsdagen?

Vet jo at innsetting er veldig greit, men det er utrolig hektisk på jobben for tida, og hvis jeg får sykemelding vil jeg i alle fall vurdere å ta det med ro ut dagen etter innsettingen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136251592-sykemelding-ved-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått sykemelding ifb med fryseforsøk av fastlegen min.

Har vært så dårlig av Progynovaen at jeg har studert innsiden av doskåla i denne perioden.......neida det var å ta litt hardt i...hehe.

Jeg har både vært dårlig, den psykiske påkjenningen har vært tøff og en hard fysisk jobb har gjort til at jeg har fått sykemelding.

Håper det ordner seg for deg også:-)

Har aldri spurt klinikken om jeg kan få sykemelding, så det kan jeg ikke svare deg på

Hei

Klinikken sykmelder deg nok ikke,men fastlegen din kan gjøre det.

Vet ikke helt hvorfor de ikke gjør det,men det kan jo være greit at det er fastlegen som sykmelder deg hvis du skulle trenge en lengre tids sykmelding. Frem til testdato feks.

Det kan sikkert være lurt av deg å være hjemme dagen etter innsetting,spesielt med tanke på at det er hektisk på jobben din. Hodet mitt er ikke på plass etter innsetting for å si det sånn så det har vært godt å være hjemme.

Jeg har i noen av forsøkene mine vært sykmeldt andre ganger gått på jobb 2-3 dager etter innsetting. Tror ikke det har noe å si for sjansene for å lykkes,det er mer det at man trenger roo.

Jeg har noen ganger blitt ganske deprimert før innsetting og konsentrasjonen min er helty bortblåst, så da er det egentlig bedr å holde seg hjemme.

Lykke til uansett! Når er det du skal ha innsettingen?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...