Bethenc Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hei igjen folkens... må bare høre.... jeg fikk og henta to nesespray, og ut i fra hva det står på pakka med 60 doser så skulle jeg ha trengt begge, men jeg har hatt nok i den første flaska.. og det kommer fortsatt ut når jeg sprayer, selvom jeg er over 60 doser,,,, noen som har opplevd det samme??? litt bekymra for at jeg kanskje skulle ha telt dosene og at det har gått galt nå....
Emma*den lykkelige venter Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Ja du skulle ha telt dosene. Det virker uansett ut som det er mer på flaska selv om den er tom. Begynn på ny flaske nå og ring klinikken på mandag og snakk med dem. Håper det ordner seg Lykke til:-)
Bethenc Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 jeg er ferdig med nesespray... ble ferdig i dag... takk eggløsningsprøyta og alt så ... men så lenge det kommer noe ut så er det jo igjen i flaska da... skal telle hvor mange dose rjeg har tatt.... vent litt..
Bethenc Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 jeg har tatt totalt 68 doser, så da kan det nok stemme at det er litt til overs ja.. og da var det ikke så mange doser over som jeg først trodde... så da er det nok greit... prøvde å spraye med den nå, og det siste kom nå tror jeg..hehe.. snakk om flaks... det er sikkert alltid litt å gå på i de flaskene..., men det var veldig greit, da slipper jeg å åpne en ny en for nye doser. da kan jeg sikkert levere denne tilbake på apoteket kanskje....
Julie73 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Hei. Jeg har aldri tenkt på dette med å telle dosene, men det er sikkert litt ekstra (pleier å være normalt, slik at man er garantert det som står på pakningen). Da jeg kjøpte Suprecur fikk jeg ikke kjøpt en og en spray, kun pakning med to stk i. Går det ann å returnere en av dem??? Jeg har nok ikke behov for begge flaskene, så jeg synes det var litt rart at jeg måtte kjøpe to (dvs en pakning, med to flasker i). Det kostet jo nesten 1200,- kr, så det beste hadde jo vært om man kunne få kjøpt en og en flaske til en pris av kr. 600,- i stedenfor. Men det er kanskje slik det er denne bransje. For jeg sjekket opp dette rundt Menopur sprøytene også, jeg trenger 10 stk, men har igjen 1 fra sist, så jeg sa jeg skulle ha 9 stk. Fikk bare kjøpt pakninger på 5 eller 10. Noe jeg også stusset ved. Må jo bli igjen en del hos hvermannsen. Vi er jo såpass mange i denne situasjonen, så hvorfor får man ikke bestilt opp èn og èn, det lurer jeg på. (sorry for at jeg kom litt utenom temaet ditt Bethenc) -
Trine1 Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg tok av og til (på eget initiativ!) en ekstra dose pga min store størrelse og måtte derfor begynne på den andre flaska en god stund før slutt. Men må si at jeg stusset over det at det var to flasker jeg også ja... til den prisen altså. Når det gjaldt sprøytene fikk jeg heldigvis kjøpt i enkeltpakning på apoteket på Riksen, ellers hadde jeg sittet igjen med fire doser av det også.
74skytte Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg gikk på Suprecure spray, og jeg fikk 2 flasker a ca 100 doser i hver. Trodde vi alle fikk likt når det gjaldt sprayen. Jeg sprayet i 36 dager x 4, så jeg sprayet tilsammen 144 doser, og måtte bruke begge flaskene. Det var igjen litt i flaska selv om jeg hadde tatt 100 doser, men bytta flaske for sikkerhets skyld. Jeg ble så forundra nå, når dere snakket om 60 doser og sånn. Er det bare jeg som har tatt så mange doser?
Bethenc Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har kun tatt morgen og kveld og jeg har hatt synarela nesespray. skal ta med den andre og se på apoteket i morgen om jeg får igjen pengene ettersom den ikke er brukt... kjedelig å måtte kaste en nesespray til1.300 synes nå jeg... spent på uttaket i morgen..får da se om det har gått greit... rart at ingen andre har opplevd det samme .... hmmm....
Julie73 Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Jeg går også på Suprecure og den innholder iallefall 100 doser ja :-) Kanskje de andre bruker et annet merke. Men ser at jeg antakeligvis må bruke begge flaskene siden jeg også skal bruke den i ca 35 dager, som da blir ca 140 doser. Så da var jo det problemet løst (av seg selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå