Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg på min andre dag. Sprayer dere èn gang i luften før inntak, hver gang - eller satser dere på at dosen er 100% hver gang??? (håper dere skjønner hva jeg mener). Jeg tester ikke først, bare rett på sak. (bruker den opp dobbelt så fort da jo....om jeg skal teste først). Jeg har ingen bivirkinger så langt, overhode. (kanskje litt tidlig å si også men. Jeg har jo ingen ca 4 uker så...) Hvor vanlig er det med bivirkninger? Noen som har erfaring her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Julie

Det er bare første gangen du bruker sprayen at du tester "strålen"

den skal være 100% etter dette.

Tenk så dyrt det hadde blitt å bare blåst halvparten ut i løse lufen, hehe

Gå rett på sak du.

Fikk bivirkniner etter noen dager. Ble litt trøtt og tung i hodet. Fikk litt hetetokter om natten og sov dårlig innimellom.

Fikk også noen relativt sjelde bivirkninger som muskel og leddsmerter, som gjorde at jeg måtte legge treningen på hylla rett før sprøytestart men har ikke hørt om noen andre her inne med dette, så jeg var nok bare uheldig.

Uansett så var det helt overkommelig og skal på`n igjen 1.juledag.

Skrevet

Hei Christiane

Ja det var det jeg også tenkte, "....halve flaska i lufta" :-) så jeg kjører på. Takk for at du ga meg en tilbakemelding, godt å vite at man gjør som andre.

Jeg har bare sprayet i to dager, så det kan jo komme noen bivirkninger, men jeg håper jeg slipper.

Skal du på'n igjen 1. juledag??? Har du mislykkes eller hvorfor på'n igjen???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...